bang glas ingeslikt..

Discussie in 'De lounge' gestart door karlijntje181, 23 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. karlijntje181

10 nov 2011
    70
    0
    0
    NULL
    NULL
    Toenstrakjes bij de frietboer wat lekkers gehaald en de kaassoufflees die ik had besteld lagen in de vitrine tegen een glaswand aan waarbij ik zag dat er aan een zijkant een stuk afgebroken was.
    Net opgegeten en beet op iets heel hard, heb het even uitgespuugd en was een hard doorzichtig dingetje (misschien dus wel glas?). De rest heb ik gewoon opgegeten en ook mijn man en dochter hebben de kaassoufflé op.
    Toch ben ik heel bang dat zij of ik misschien iets van glas of een glassplintertje hebben binnengekregen...
    Kreeg net al pijnlijke krampjes, maar dat kan natuurlijk ook stress of wat anders zijn ;)

2. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Fijne friettent..

Lijkt me niet dat er glas ín de kaassouflé gekomen kan zijn. :(

3. Anitaaaxxx

Anitaaaxxx Fanatiek lid

12 mei 2010
    1.335
    0
    0
    Secretary
    in een huis:)
    Heel slecht van de friettent.. ze hadden daar in de buurt geen eten moeten leggen. Ik zou het sowieso volgende keer echt wel aangeven. Maar ik heb ook weleens glassplinter op per ongeluk met iets mee eten en geen last nadien.

4. Gerdatje

Gerdatje Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.920
    0
    0
    100% Mama
    Achterhoek
    Ik had of meteen de telefoon gepakt, of er meteen naar toe gegaan.
    Echt niet normaal.

5. cherryl

cherryl Fanatiek lid

27 jan 2009
    2.923
    0
    0
    Ik zou er ook direct weer naar toe zijn gegaan..
    Maar ik denk dat er geen glas in de kaassoufle gekomen kan zijn, de zitten namelijk dicht.. Het kan er wel opgezeten hebben, maar lijkt mij dat het er dan wel afgevallen moet zijn tijdens het bakken toch?

6. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Ik was een keer uit eten en toen ik mijn varkenshaas aan het eten was,voelde ik iets hards.Ik schrok want dacht dat er een stuk kies afgebroken was.Maar het voelde raar en het ging langs de binnenkant van mijn wang.Ik had al wat vlees doorgeslikt,maar toch dat harde ding uit mijn mond gehaald.Bleek het een stuk glas van zeker 1 cm bij 2 cm!! Ik heb het direct gemeld en ze schrokken zich rot....ik ben daarna naar de huisartsenpost gegaan,want bloede een beetje uit mijn mond en was heel bang dat mijn slokdarm/maag of darmen beschadigd zouden worden.
    Ze konden gelukkig in het ziekenhuis niks vinden en ik moest ontbijtkoek eten.Dat zuigt.....zeg maar.Daar blijft het glas in plakken en minder kans op beschadigen.
    Het restaurant wilde me nog de rekening laten betalen ook!!

TS ik denk dat zo,n klein stukje geen kwaad kan,maar als je twijfelt bel je even naar de huisartsenpost.

7. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Idd heb ook al eens gehoord van ontbijtkoek, dus neem allemaal een plak! Verder niet te druk om maken en zeker melden bij die friettent!!!

8. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    kans lijkt me nogal klein

Deel Deze Pagina