Wie weet er een leuk kado voor de kersverse papa??

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door sannie1981, 4 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sannie1981

    sannie1981 Bekend lid

    25 nov 2009
    514
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Dames,

    Ik ben op zoek naar een leuk kadootje voor mijn vriend op het moment dat onze kleine geboren is. Dus een kadootje voor de kersverse papa. iets leuks / ludieks/ schattigs ofzo. we hebben al een shirtje met my papa is the best etc, maar zoek dus iets anders nog.

    Wil dat namelijk graag geven zodra onze kleine is geboren. lijkt mij een leuk gebaar.

    Wie o wie heeft er leuke ideeen?

    Liefs Sannie
     
  2. Yupgup

    Yupgup Fanatiek lid

    18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Oef... oordopjes? :D

    Zal er nog even over nadenken, haha. Vind het een lief gebaar van je!
     
  3. pety01

    pety01 Actief lid

    3 mrt 2011
    434
    219
    43
    NULL
    NULL
    Ik lees mee, ik had namelijk hetzelfde idee.
    Mijn vriend is zo zorgzaam en geduldig, daar mag wel wat tegenover staan, want ik ben dat momenteel absoluut niet :)

    Nu heeft hij onlangs wel een horloge gezien die hij mooi vind, dus waarschijnlijk ga ik dat doen.
     
  4. Cynnie1984

    Cynnie1984 VIP lid

    25 feb 2009
    6.014
    140
    63
    R'dam
    een papa overlevings kit: Oordopjes, anti wallen creme voor mannen en natuurlijk een romper+slap met ik heb de allerliefste papa :)

    Maar ff serieus een horloge is wel mooi misschien kan je op de achterkant wat laten graveren de naam van de kleine plus de geboorte datum?
     
  5. Linn84

    Linn84 Fanatiek lid

    2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Ligt er natuurlijk heel erg aan wat voor typ hij is...

    Maar een paar ideetjes;

    Een sleutelhanger met naam en geboortedatum van jullie kindje.
    Een mooi fotolijstje met een foto van jullie kindje (als hij bijv op kantoor werkt)
    Een horloge of een sieraad met daarin iets gegraveerd (naam van jullie kindje, een tekstje wat voor jullie bijzonder is, zoiets)

    Succes!
     
  6. Amfy

    Amfy Niet meer actief

    hier krijgt hij een ring met de namen van zijn dan 2 kindjes.
    die past bij zijn andere ring (verlovings ring)
     
  7. truus1980

    truus1980 VIP lid

    26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Ik heb bij foto.com een leuke sleutelhanger laten maken met een foto van hem en Lars. Die zou je eventueel ook nog kunnen graveren.
     
  8. tupp

    tupp VIP lid

    13 jun 2009
    22.622
    18.475
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Een fotocadeau is leuk, maar kun je natuurlijk niet op de geboortedag zelf geven. Ik heb gekozen voor een klein flesje whiskey, met een kaartje eraan de stijl van het geboortekaartje. Dat zat al in de vluchttas, dus ik heb het hem in het ziekenhuis al kunnen geven. (Maar toen mocht hij het uiteraard nog nie opdrinken, hij moest mij en de kleine man eerst naar huis brengen ;)) Het staat nu nog in de kast trouwens, ik denk dat ik hem die whiskey maar voorschotel als ons zoontje 1 wordt.

    Mijn man heeft inmiddels ook een broodtrommel met ee foto van ons zoontje. :D
     
  9. zeehondje

    zeehondje VIP lid

    30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Ik vind dat horloge met inscriptie echt een goed idee. Ik ga 'm onthouden, man is gek op horloges. Ga alvast sparen, haha!
     
  10. pety01

    pety01 Actief lid

    3 mrt 2011
    434
    219
    43
    NULL
    NULL
    Ik denk dat ik ook maar bij het horloge blijf. :D
     
  11. Fransa

    Fransa Niet meer actief

    Ik heb mijn man na de geboorte van onze jongste een zilveren armband gegeven. Zo'n eentje met zo'n breed plaatje erin en daarop heb ik de namen van onze beide jongens laten graveren. Hij was er errug blij mee :) (en ik ook ;))
     
  12. Blauw78

    Blauw78 Actief lid

    30 apr 2009
    254
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik wilde ook iets leuks, maar horloge ed heeft hij al. Nu hadden we vlak voor de geboorte een mooie digitale spiegelreflexcamera gekocht. Hij heeft de eerste dagen van ons kleine meisje heeeeel veel mooie foto's gemaakt. Ik heb toen een mooi digitaal fotolijstje voor hefm gekocht, zodat hij zijn foto's kon bekijken. (ben ook wel praktisch ingesteld ;))
     
  13. sannie1981

    sannie1981 Bekend lid

    25 nov 2009
    514
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames,

    allemaal al bedankt voor de leuke ideeen voor de kersverse papa. Ik zal mij eens gaan orienteren wat het gaat worden.

    Liefs Sannie
     
  14. Sukke

    Sukke VIP lid

    14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Ik had een kraammand voor mijn man gemaakt en dit gegeven toen iedereen thuis weg was en we echt helemaalt met zijn drietjes waren. Had een blauwe handed by mand gekocht met daar in, een klein voetballetje, oordopjes en maskertje, tegoedbon voor de sauna, luchtje, 3 flesjes corona, leesboekje "net als papa", een vest (die leek op een vestje wat we ook voor onze zoon hadden) en een rompertje.

    Hij mocht dus de gehele kraamweek iedere dag een kadootje uitpakken.
     
  15. jannanas

    jannanas Fanatiek lid

    10 nov 2007
    1.797
    1.653
    113
    @ Sukke: wat ontzettend leuk zeg! Die onthou ik.....vooral die voetbal en dat vest vind ik super bedacht!
     
  16. Lindangel

    Lindangel Fanatiek lid

    27 dec 2007
    3.742
    0
    0
    Mijn vriend had van zijn collega's een leuk boekje gehad met spelletjes die papa's met babies kunnen doen. Misschien ook leuk?
     

Deel Deze Pagina