Wie weet er een leuk kraamkado?

Discussie in 'De lounge' gestart door Ietje, 16 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ietje

Ietje Actief lid

15 jul 2008
    157
    0
    0
    Hee iedereen!

Heeft iemand een heel leuk idee als kraamkado?
    Mijn zus moet over zo'n 4 weken bevallen en ik wilde echt iets heel speciaals doen maar inspiratie is weg.

Alvast bedankt!

2. Vlekje

Vlekje Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.443
    0
    0
    voedingsdeskundige en eigenaresse van: kwestievanv
    Somewhere over the rainbow
    Ik heb een anderhalf jaar geleden mn vriendin haar zoontje klompjes gegeven (gemaakt van het geboorte kaartje). Ze wonen op een boerderij, dus wel toepasselijk.
    Ze had ook melkkrukjes en kistjes ed.
    Deze vrouw maakte dat allemaal zelf en zag er keurig uit en vond haar toen niet duur!
    Wil wel even de site voor je zoeken?

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
  4. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Een mooie badcape met naam.

Die gebruik je nog wel 3 jaar. En veel!

5. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Hallo!

Ik heb ook vaker een schoentje van een kaartje laten maken en dat is altijd erg leuk en mooi, bij ons doet iemand het die een paar dorpen verder woont. Maar wat ook erg leuk is, is een serviesje laten maken van je kaartje (ik heb het wel eens laten doen via www.emalish.nl). Het serviesje is dan echt reuze mooi. Ik heb er ook een gekregen toen mijn dochter geboren was.

Groetjes

6. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    En een badcape is inderdaad reuze handig. Wat ikzelf ook makkelijk vond was een wrap, een soort badcape van fleece waar je ze ook met de beentjes in kan stoppen en dan toch in de maxicosi kunt doen. Ik had er een van de prenatal cadeau gekregen en ik heb die erg vaak gebruikt, ook fijn als je naar het consultatiebureau moet. Je kunt de "flappen" dan ook vastmaken met klitteband (nu wordt ie een beetje te klein, dat is wel jammer).

7. Ietje

Ietje Actief lid

15 jul 2008
    157
    0
    0
    Ziet er allemaal leuk uit!
    Duurt dat alleen niet erg lang als ze iets van een geboortekaartje moeten maken. Dan kan je pas heel laat het kado geven en aangezien het voor mjin zus is...

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wat ik doe is : Koop een kleinigheidje, neem dat mee op kraamvisite met de mededeling dat er nog iets volgt.... denk dat je zus je bezoekje 10x leuker vind dan al gelijk een kadootje toch

9. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Inderdaad, eerst iets kleins mee en daarna nog iets leuks, :p

Dat doe ik ook al met het kaartje. Dan stuur ik altijd een rompertje mee.

10. Lara1978

Lara1978 Bekend lid

14 nov 2007
    614
    0
    0
    Ik heb mijn broer en schoonzusje een kraammand vol met kadootjes gegeven. Er zat van alles in; slabbetjes, kleertjes, speeltjes, een speen en dat soort dingen. Maar ook handige dingen zoals Floradix (kruidenelixer), tube bepanthen enzo. En speciale kadootjes voor papa zoals een tshirt met 'Papa' erop voor vlak na de geboorte.

Eigenlijk geef je zo'n mand voor in de kraamperiode maar ik heb ervoor gekozen om het vóór de geboorte te doen omdat ze dan nog zo in afwachting zijn en dan geeft zo'n mand een leuke afleiding.
    Ze mochten iedere dag één kadootje openen.

11. jolien

jolien Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    dat servies is echt heel mooi!Zal zo ff een foto in me album zetten zodat je die van ons kunt zien.

(foto lukt helaas niet,maar op de site staan ook mooie!)

12. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ik heb bij de geboorte van Louise een prachtig houten kapstokje cadeau gekregen met een afbeelding van Tigger erin en haar naam. Beide zijn erin 'gebrand'. Hij is van hout en er zitten 3 knopjes aan. Ik vond dit echt een supercadeau!

13. Writer

Writer Niet meer actief

heb vorige week een kraam mand besteld van een van meiden hier , heb nog bij gevuld met lekkere cremetjes en schampoo en nog leuke groter maten kleding ,sloffen ,schoentjes , vandaag gebracht kreeg smsje dat ze super leuk vond :)

14. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    een voedingsarmband van oggies.nl - ziet er ook leuk uit om 'zo' te dragen!

Deel Deze Pagina