Wie kan me helpen.........liefst met een idee voor brievenbuspost. Het dochtertje van een vriendin van mij die in het buitenland woont wordt eind maart 1 jaar. Ik heb zelf een zoontje en heb werkelijk geen flauw idee waar babymeisjes mee spelen. Aangezien pakketpost aardig prijzig is, proberen wij (en zij ook als ze iets hierheen sturen) zoveel mogelijk brievenbuspost aan te houden. Heeft er iemand misschien een leuk en zo mogelijk ook nog origineel cadeau om te sturen?
boekje met haar eigen naam erin? kun je op verschillende sites laten maken in allerlei verschillende onderwerpen! of een puzzel, dvd, naam slinger?
dvd van dribbel leek me wel leuk. We hebben van hen al voor onze zoon destijds zo'n gepersonaliseerd boekje gehad, dus dat wilde ik maar niet doen. Ik zoek nog iets voor bij de dvd van dribbel.....
Deze site vind ik altijd leuk voor verzendkadootjes: PEAS knuffels - - PEAS FOR ALL - voor een hip kraamkado, baby kado of peuterkado!
Ik krijg altijd kleertjes van overzee! Naamslinger vind ik ook leuk (uit Thailand)! Boekjes vind ze ook enig, of een kleine NL knuffel, iets van Lief ofzo? Badspeeltjes of gekke washand is hier ook n hit! Leuke slab/ shirt/ omslagdoek met gekke/ leuke/ lieve tekst! Boekje met cd en meezingliedjes (de 25 meest gezongen crecheliedjes van Ageeth de Haan)?!