Zeepbellen !

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door WenT, 16 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WenT

WenT Bekend lid

25 jul 2008
    766
    1
    0
    Service Manager
    Noord-Brabant
    Vinden jullie kinderen zeepbellen ook zo prachtig ?

Wij hebben altijd wel ergens een flesje "bellenblaas" staan in huis.
    Zodra Joleijn die ziet, gaat het van: "Pfffff, pfffff pakken !".

Ze kan echt een half uur lang bellen kapot prikken met haar vingertjes, met haar teentjes, ernaar slaan, ernaar blazen, erom lachen, echt heel schattig !

Soms springen ze echter stuk en komen er wat druppeltjes in haar oogjes... ik weet uit eigen ervaring dat dat behoorlijk kan prikken, maar het lijkt haar niet zo te storen verder. (Ik probeer daarom een beetje om de bellen niet vlak boven haar te laten zweven).

Iemand enig idee of het kwaad kan ?
    (Ben er niet zo heel bang voor hoor, maar vroeg het me gewoon af).

2. Aalbes

Aalbes Actief lid

4 okt 2006
    118
    0
    0
    Ik weet niet of het kwaad kan eigenlijk. Hier is onze dochter er ook helemaal gek op.
    Maar ze krijgt het niet meer. Of ze moet oude kleren aan! :)
    Paar weken geleden had ze een gloednieuw rose met wit shirtje aan. Daar zitten nu allemaal vlekken in, die ik er met geen mogelijkheid meer uitkrijg. Bedankt.
    Ook een rose legging zit onder de vlekken. En ze knoeide iets op mijn witte shirt. En dat krijg ik er ook niet meer uit.
    Dat is dan "echte" bellenblaas, dus niet gewoon afwasmiddel met water.

3. lindavg

lindavg Fanatiek lid

25 feb 2007
    1.458
    0
    0
    Verkoopster in speelgoedwinkel
    Hoogvliet
    Hier ook een bellenblaas gek.
    Ze krijgt het regelmatig in haar ogen en doet haar niks.
    Ook stopt ze dat ding waar je de bellen mee blaast regelmatig in haar mond als ze de kans krijgt.
    Ook daar heeft ze tot nu toe niks van gehad.

Dat zoiets simpels zo leuk kan zijn.

Bij de wibra hebben we vorige week een bellenblaas machintje gehaald.
    Die maakt ontzettend veel bellen was 1.49 en geen batterijen.

4. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

leuk he!!, die van ons staat er op, prikt ze stuk, en probeerd oo te blazen (en te likken)

5. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

haha zelfs te likken?:D

Hier vind ze ze wel interessant maar nog echt pakken doet ze niet. wij hebben ook zo'n grotere die meerdere bellen tegelijkertijd maakt.
    zal vanmiddag nog eens proberen wat ze ervan vind

6. schaapie123

ja weet het heb een raar kind hahaha (drinkt ook geregeld uit de waterbakken van de honden eet honden en kattenvoer:):):))

ze likt bijna overal aan, en stopt echt alles in haar mond,(bijten doet ze bijna niet meer gelukkig) oja ze blaft ook, als de honden beginnen doet ze mee, de kleinste kan joelen/huilen op comando en mijn dochter staat er naast gooid hoofd in haar nek en joelt mee:):):):)
    oja en apporteerd hahahaha

7. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland

8. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Hier is het juist andersom...de hond begin keihard te janken als J. moet huilen.

9. schaapie123

hahahahahaa geweldig, zo weet je wel wanneer ze huilt.

ik had vroeger ook een hele grote lus daarmee kon je mega bellen maken, erg leuk
    als je zelf zeep maakt voor bellen blazen en je gebruikt shampoo`s die niet prikken in de oogjes is dat een optie?????

10. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    Ik heb ook al een bellenblaas gekocht. Die gebruik ik net voordat ik ga schoonmaken omdat dat vlekken op de grond maakt :(

Tim krijgt er nog niet zoveel van mee. Hij ziet er altijd eentje per toeval. Het lukt nog niet zo goed om hem gericht naar iets te laten kijken (Kijk Tim,.... dan kijkt hij naar mij ;))

De hond, daarentegen, is hélemaal gek van bellenblazen :D Hij probeert ze kapot te bijten en maakt daarvoor de gekste sprongen. Tim vindt het daarom veel leuker om naar de hond te kijken :D

11. lindavg

lindavg Fanatiek lid

25 feb 2007
    1.458
    0
    0
    Verkoopster in speelgoedwinkel
    Hoogvliet
    @Athina
    Ja hij werkt wel ok.
    Je moet knijpen in het flesje zit een buisje in en dan zit er wat zeepsop in reservoir (kan er wel makelijk uit als je hem op zijn kop houdt) dan heen en weer schijven en dan maakt ie bellen.
    Zijn wel alleen maar kleintje maar goed hier maakt dat dus niet uit.

Deel Deze Pagina