Hallo, We hebben natuurlijk nog even, maar dromen over namen is altijd leuk! Een jongensnaam hebben we al, dat is dezelfde als die we de eerste zwangerschap hadden bedacht, maar een meisjesnaam vinden we erg lastig. De meisjesnaam moet natuurlijk ook bij de naam van onze dochter passen; Isabella. Ik vind leuk: - Rosa / Roza - Olivia - Valerie Mijn man vindt leuk: - Lieve - Emma - Sofia Wat vinden jullie ervan? En misschien nog nieuwe ideeen, zodat we een naam vinden die we allebei leuk vinden Gr, Dolce
Ik vind eigenlijk alle namen van jullie lijstjes mooi, ik denk dat ik Valerie en Olivia het leukst vind! (Isabella is ook heel mooi!) Alleen Lieve vind ik wat minder. Verder misschien nog: Juliëtte Charlotte Livia Florine Aimée
Ik vind ook veel namen mooi van jullie lijstje. Rosa iets minder en ik vind Sophie leuker dan Sofia. Nadine Suze Josephine Feline Vivian
Livia vind ik een goede middenweg van de namen Olivia en Lieve. Isabella en Valerie vind ik van jullie lijstje het mooiste bij elkaar passen. Of misschien....Rosalie?
En als je nou de namen Rosa en Lieve een soort van combineert in Rosalie? Of Roselie? Succes ermee!!! Is moeilijk als je het niet eens bent over de naam lijkt me
Isabelle Julia Sophie Juliëtte Aimée Fleur Fenna Manon Eva Sara Hanna Charlotte weet niet of ze al genoemd zijn, anders sorry! Van jullie lijstjes vind ik Lieve, Rosa en Valerie (geschreven als Valérie) de leukste!
Oh, wat een goede namen allemaal! Jullie weten in ieder geval de soort namen te noemen die ik leuk vind. Carmen, Florine en Rosalie vind ik leuk, maar man niet. Mijn man heeft nu Rosalinde en Josephine op zijn lijstje staan! Ik heb Aimee en Livia er bij gezet, want dat komt ook erg bij mijn favorieten in de buurt. Heel erg bedankt alvast, meer namen zijn altijd welkom!
Of Olivia met als roepnaam Lieve? Die hoorde ik ook laatst, dan heb je een combi! Alhoewel ik Lieve niet zo bij Isabella vind passen. Wat vind je van Madelief?