hoi allemaal, ik zou me eerst ff voorstellen. ik ben miriam, ben bijna 26, 4,5 jaar getrouwd met gert en samen hebben we een zoontje van 2,5 genaamd tygo. Na eindelijk een jaar 'geoefend' te hebben zijn we dan eindelijk zwanger van ons tweede kindje. Ik ben nu bijna 5 weken. Op tygo hebben we ook meer als een jaar moeten wachten, en we zijn dus heel blij dat tygo nu eindelijk een broertje of zusje krijgt. Nu willen we natuurlijk een naam wat bij tygo past. zelf vind ik nora wel mooi voor als het een meisje wordt.. alleen mijn man is er nog niet uit. en voor een jongens naam..pfffff dat vonden we bij tygo al moeilijk... wie weet er nog een leuke naam in die bij tygo past? groetjes miriam Edit moderator: verplaatst naar Babynamen
Allereerst gefeliciteerd! Bij het onderdeel diversen vind je een onderdeel babynamen, denk dat je je vraag daar nog eens moet stellen, en meer antwoorden krijgt. Hier kun je het vd daken schreeuwen dat je zwanger bent zodat wij je kunnen feliciteren.
Ik vind Nora zo'n mooie naam! gaat hier helaas nooit op vanwege koekjesfabriek hier en mijn moeder daar werkt (ik heb er ook tijdje gewerkt) voor ik het vergeet Gefeliciteerd!