Waarom gooien Belgen de dobbelstenen tegen het plafond als ze beginnen met een spelletje? Wie het hoogst gooit, mag beginnen...
Ghehehe... Wist niet dat ie zó moeilijk was Makkelijke dan: Hoe komt een olifant uit een boom? Hij gaat op een blaadje zitten en wacht tot het herfst wordt (mijn lievelingsmop van toen ik heel klein was )
Nog een dan: Een eenzame vrouw van 70 jaar, wilde weer opnieuw trouwen.Ze plaatst een advertentie in een locale krant met de tekst: MAN GEZOCHT! MOET IN MIJN LEEFTIJDGROEP ZITTEN (70's), MOET MIJ NIET SLAAN, MOET NIET WEGRENNEN VAN MIJ, EN MOET GOED IN BED ZIJN! REAGEREN IN PERSOON ZELF. Na 2 dagen gaat de deurbel. Hoewel ze er tegenop zie, opent ze de deur. Voor haar ziet ze een grijze man zonder armen en benen in een rolstoel. "Je denkt toch echt niet dat ik jou zou willen", zegt de vrouw, "Kijk nou eens naar jezelf........je hebt geen benen!" De oude man glimlacht, en zegt; "Daarom kan ik niet wegrennen van jou"! Ze gromde een keer. "Je hebt zelfs geen handen!" Weer glimlachte de oude man en zegt; "Dan kan ik je ook niet slaan!" Ze kijkt met een doordringende blik naar de oude man en vraagt; "Ben je nog steeds goed in bed"? De man gaat goed in zijn rolstoel zitten en met een enorme glimlach zeg hij; "Ik heb toch op de deurbel gedrukt"?
hahahah moet denken aan die film horton (van die olifant die denkt dat ie zo licht als een veertje is)
Ik vertelde deze aan ieeeeeedereen die het maar hoorde wilde toen ik een jaar of 7 was; Een vrouw heeft 2 hondjes. Ze heten Tietje en Tietje. Op een dag gaat ze met de bus en wil ze haar hondjes graag ook meenemen. Ze vraagt aan de buschauffeur; 'Mag ik mijn 2 Tietjes ook meenemen?' 'Ja natuurlijk,' zegt de buschauffeur, 'Ik laat mijn piemel toch ook niet thuis op het nachtkastje liggen?'
Sommige topic zijn wat minder gezellig. Maar hier kan er tenminste gelachen worden, doet een mens goed vind ik.
kutje auw, kutje rood Er komt een turkse vrouw bij de dokter en zegt : kutje auw, kutje rood. de dokter begreep het en gaf haar pillen en de turkse vrouw moest over een week terug komen voor controle. Na een week komt de vrouw weer terug en zegt: kutje auw, kutje rood. de dokter geeft haar andere pillen en de vrouw moest weer over een week terug komen. Dan komt ze over een week weer terug en zegt: kutje auw kutje rood. de dokter geeft haar zalf en zegt : je moet dit over je kut smeren, maar pas op als je het inneemt ga je dood. Een week later komt de vrouw huilend bij de dokter en schreeuwt : kutje auw, kutje rood, Ali likken, Ali dood!!!