Whahaha jah kon hem echt niet laten..zag de hele tijd dit topictitel voorbij komen en elke keer dacht ik hetzelfde "2 tieten in een envelop!"
Ben ik afgelopen zomer met een vriendin op het strand zit er een blinde man voor ons. Hij haalt een luchtbed uit zijn tas en begint deze op te blazen....zie ik plotseling een arm, nog een arm , twee benen dus ik zeg tegen mijn vriendin moet je nou kijken die blinde man blaast een opblaaspop op....dus ik ernaartoe en zeg meneer het is niet zo gepast om op een openbaar strand met een opblaaspop te gaan zitten spelen. Zegt die blinde man OPBLAASPOP wel verdomme heb ik de hele winter me luchtbed liggen ne*ken Nog een over een opblaaspop... Komt steeds een verschrikkelijk stinkende dronken man bij de hoeren...op een avond als ze de man weer zien aankomen zegt 1 van de hoertjes , ik doe hem niet meer hoor...leg hem maar in een kamer met een opblaaspop want hij is zo dronken hij merkt het verschil toch niet...zo gezegt zo gedaan. Man verdwijnt in de kamer horen ze plotseling glasgerinkel en een hoop kabaal ....hun die kamer in ligt die dronken man naakt op het bed en zegt wat een raar wijf is dat zeg ...ik bijt in haar tiet...ze laat een scheet en vliegt zo het raam uit.
Hier volgt een persbericht: De universiteit van Enschede heeft onderzocht wat de oorzaak van de grote stofwolk was, waardoor vorige week het vliegverkeer rondom Schiphol enige tijd werd stilgelegd. Naar nu blijkt heeft iemand per ongeluk de prijzenkast van Ajax geopend...
staan twee koeien in de wei begint een koe plotseling te springen zegt die andere koe waarom spring jij zo...? zegt die springende koe: ik klop de slagroom vast....morgen ben ik jarig lopen er twee muizen over de dam, vliegt er ineens een vleermuis voorbij. De ene muis begint te zwaaien, waarop die andere zegt: "He mafkees, wat loop je nou te zwaaien?" Zegt die andere muis: "Da's m'n neef die zit bij de luchtmacht!"
Er loopt een 0 over straat en hij komt een 8 tegen. Zegt die 0 tegen die 8: Haha,jij hebt je riem te strak aangetrokken! Een paar harde moppen,niet beledigend bedoeld: Waarom spannen de vrouwen in Somalie een waslijn in de tuin? Dan kunnen de kinderen in de schaduw spelen. Wat staat er in Somalie op de deur van de dokter? Noodgevallen onder de deur door schuiven. Waarom hebben alle Somaliers een speedboot? Dan zijn ze eerder bij het brood dan de eendjes.
Ik begrijp het,daarom had ik het er ook bijgezet.. Het zijn maar mopjes. Ik kan ze niet meer verwijderen,sorry.
Ik heb er nog 1 2 Duitse herders zitten bij de dierenarts. Zegt de ene tegen de andere: "Waarom zit jij hier?" Andere: "Wel ik liep met mijn baasje over de straat en aan de andere kant van de straat liep een teefje. De wet van de natuur was sterker dan mezelf en nu zit ik hier hé, castreren." Eerste herder: "Ooooh, erg hee" Andere herder: "En jij waarom ben jij hier?" Eerste herder: "Wel ik zat voor de deur van de badkamer en mijn vrouwtje zat in bad. Nu laat dat mens de zeep vallen en staat op en bukt om de zeep terug op te rapen, en de wet van de natuur was sterker dan mezelf." Andere: "En en en ..... ook castreren?" Eerste: "Nee mijn nagels bijknippen."
Vraagt de juf op school wat het grootste is dat je in je mond kunt stoppen. Jantje weet het antwoord: 'Een schemerlamp, juf!' Vraagt de juf verbaasd hoe Jantje daar nou bij komt. Antwoordt Jantje: 'Nou, gisteravond hoorde ik mijn vader en moeder in de slaapkamer en m'n moeder zei tegen m'n vader dat als hij de schemerlamp uit zou doen zij hem dan wel effe in d'r mond zou nemen!'
@ Helia: Hahahaha, die moppen met de opblaaspoppen zijn erg grappig! Zit een man in de bar, opeens komt er een ENORM grote en gespierde neger naar hem toe, grijpt hem vast en zegt tegen hem: Noem NU 2 nederlandse bands anders n**k ik je keihard van achteren. Zegt de man: "BLOF...... DOE MAAR!!"