Ben ik weer....we komen er maar niet uit! Mn vriend wilde eerst geen Koen als jongensnaam maar nu neigt ie toch naar leuk, omdat ik het zo'n leuke naam vind en goed bij ons dochtertje Nienke vind passen..we weten nog niet of we een jongen of meid krijgen maar de tijd dringt, dus voor een jongensnaam willen we er nu ook uit zijn.. Daarom vraag ik nogmaals jullie mening..wat vinden jullie de leukste naam en pas het mooist bij Nienke? (al vind ik Luuk wel een naam die je veel hoort-staat in de top tien..maargoed). Ben benieuwd naar jullie mening, thankxx!
Luuk was ook onze jongens naam dus kan moeilijk zeggen dat ik m niet leuk vind he haha Koen vind ik niet echt leuk eigenlijk
koen en luuk vind ik allebei leuk en goed bij nienke passen. Tigo vind ik niet mooi en ook niet bij nienke passen.
koen en luuk/luc vind ik het leukst tigo denk ik vaak aan een hond hier in de omgeving zijn er veel honden met de naam tigo sorry
Vind ze allemaal bij Nienke passen. Ik heb bij een Koen in de klas gezeten en die was niet eens zo heel erg, maar ik heb vaak Koen Meloen, Koen Schoen, Koen doen, Koen mag ik een Zoen gehoort pfff! Je kan er werkelijk alles op rijmen. Niet echt leuk dus. Vind Tigo beetje vreemd. Tygo heel leuk en Luuk ook zeker.
Ik vind Koen geen mooie naam. Luuk wel, al zou ik het dan als Luc schrijven Tigo vind ik ook een leuke naam!
Tja voor mij staat natuurlijk Tygo op nummer 1 (maar dan dus zo geschreven en niet als Tigo). Luuk op nummer 2 en Koen op 3 Ik vind overigens alle namen goed passen bij Nienke.
Ja, daarom twijfelt mijn vriend ook over deze naam. Kinderen kunnen zo gemeen zijn op de basisschool qua pesten, en dan is een naam waar je op kunt rijmen wel heel makkelijk..we neigen nu erg naar Luuk. Bedankt meiden voor jullie reacties. Meer reacties zijn welkom want we zijn er nog steeds niet uit!