Puma, zij slaapt ook elke avond bij me, zij is echt mijn kroellie, misschien is ze dankbaar dat ik haar in huis hebt genomen, toen ze als 5 weken oud kittentje op straat gezet zou worden....
Ik denk inderdaad dat ze je dankbaar is. Dit is sammy onze kat.. En max haar broertje Ze lijken heel veel op elkaar. Maar het verschil zie je wel hoor, kijk maar naar sam haar neus. Ze heeft er een moedervlek op!
Lief zeg dat vlekje op haar neus Ook echt schatjes... Ik ben ook echt helemaal weg van katten, Diesel Mexx en Puma zijn ook echt mijn kindertjes!!!! Gelukkig heb ik een vriend die ook helemaal kattenfreak is Anders was er echt een probleem
wat leuk al die reacties en foto's! Ik heb al heel wat namen gehoord en de meesten zijn gewoon ook er grappig haha ik vond diesel ook leuk maar dat vond mijn vriend nix....ik vind spoekie en levi ook erg leuk!! hoe zet je trouwens een foto bij je reactie want dan kan ik ff een foto van ons katertje neer zetten...
Je moet je foto in een online fotoalbum opslaan (Photobucket gebruik ik) de img code kopieeren en dan hier in je berichtje plakken... Succes ben erg benieuwd naar jou foto van je katertje..
Of als het een rooie kater is Dikie Dik, ook zo lief van Sesamstraat! En oh ja, wij hebben er pas een nieuw hondje bij, we hebben haar Phoenix genoemd!!! En we hadden al een hond en die heet Raptor (een F22 gevechtsvliegtuig, hihi)!!!
Lauraatje, mijn nichtje heet Dana hi hi Mijn ander nichtje, haar zusje heet Roxy, mischien een idee ha ha Grapje
ik kan maar beter geen foto op zetten voor het geval mensen mij gaan herkennen haha want ik heb de foto aan al veel mensen laten zien.... ik ben altijd gauw flauw van namen dus dat is wel lastig...de naam moet meestal in hoge tonen kunnen zijn want dan luisteren ze sneller...
de bovenste is Amstel en de onderste is Breezer en amstel in de close up amstel is ons kneusje, de achterpoten staan in x stand, en hij kijkt scheel! haha....erg komisch om te zien!
als ik naar asiel ga dan neem ik ze allemaal mee hoor hahaha.....in het nestje waar ik onze kat vandaan haal waren nog meer te koop maar ja me vriend zei maar gauw dat 1 genoeg was...balen haha....nee mensen weten niet dat ik gestopt ben met de pil..dat blijft lekker geheim!
Ik snap je gevoel Ooievaar Mijn vriendin heeft 14 katten, echt heel bizar!!!! Het loopt echt de spui gaten uit.... Ze kan het nu ook helemaal niet meer aan, ze vind zwerfkatten zielig en haal ze binnen, ondertussen krijgen ze maar kittens en zij betaalt zich groen en geel aan dierenartskosten, steentjes en kattenvoer!!! Want ze is wel echt goed voor alle 14 katten... heel lief van haar bedoelt maar dit kan eigenlijk echt niet....
Nu snap ik waarom je geen foto wil plaatsen... in het begin wilde ik het ook niet vertellen maar na bijna 29 rondes en 5 miskramen kan ik er niet meer omheen....