Dan is ze bang dat er niet goed voor gezorgd wordt of dat ze geen thuis vinden en dat ze dan afgemaakt worden.....
Nee joh! Volgens mij wordt er best goed voor de katten gezorgd. En zoals zij nu bezig is is ook voor haar eigen gezondheid niet echt goed denk ik... Al die uitwerpsels...
Ik zeg precies hetzelfde tegen haar, maar ja..... Ze is ook echt altijd bezig voor de katten, om de katten en met de katten. Ze heeft hier echt voor gekozen zegt ze, ze heeft trouwens ook nog 3 kinderen Echt heel bizar!!! Maar ik moet eerlijk zeggen: ze is echt goed voor ze, en je merkt niet dat ze zoveel katten heeft als je er bent, ze hebben allemaal een eigen plekje.
Ik vind het wel knap dat ze het goed bij kan houden en dat met 3 kinderen erbij. Petje af hoor. Ik ga lekker eten...
ik heb mijn handen al vol aan 3 katten then again.. toen ik de middelste kreeg kwam die van een fokker met op dat moment 20 abessijnen in huis (en dan vind ik er 1(!!) al druk!) nou blijft bij haar natuurlijlk niet alles wonen.. maar toch een hoop werk. ik vind deze 3 al lastig zat tegenwoordig maken ze ook zelf de slaapkamerdeur open.. dus er is echt niets meer veilig (in en bovenop de keukenkastjes hadden ze tijdje terug al ontdekt zegmaar)
zo 14 katten...ja dat is nogal wat!! wel heel lief van der! Waarom zoekt ze dan zelf geen baasjes voor ze of zet ze een advertentie....zou wel moeilijk zijn omdat iedereen een kitten wil...ik heb zelf een kat gehad die is 20 jaar geworden!! dat blijft mijn nummer 1....daarna heb ik een kat uit het asiel gehaald die was ongeveer 8-10 jaar en die had astma...hebben we na 3/4 jaar moeten laten inslapen...nu hebben we weer 1 uit het asiel van 2 jaar...dikke slaapkont...is 5,5 kilo terwijl ze speciale voeding krijgt waar ze niet zo veel van mag....Nu wou ik graag een x een kitten omdat die 2 katten uit het asiel altijd heel schrikkerig zijn en vaak een trauma hebben en wou nu wel een x een dikke knuffelkont krijgen of gewoon 1 die niet bang is......Maar iemand nog namen???
lastig hoor mijn eerste kat is vernoemd naar speelgoed de 2e is een raskat die niet naar haar naam luisterde.. dus die heb ik omgedoopt naar iets makkelijkers waar ze oo naar bleek te luisteren (later bleek ook dat ze gewend was om "commando's" in het engels te krijgen..) en nr. 3.. tja die is ook vernoemd naar het eerste waar ze op reageerde
Ze probeert haar katten wel kwijt te raken, maar iedereen wilt inderdaad een kitten, plus dat ze er na een tijdje aan gehecht raakt en dan vindt ze het moeilijk om ze weg te doen... Mijn Diesel weegt ruim 8,5 kilo Hij eet Royal Canin indoor voeding, dus ligt het niet aan. Hij lust verder bijna niks; natvoer wil hij al helemaal niet.... De dierenarts zegt dat hij verder kern gezond is en niks mankeert, het is waarschijnlijk zijn bouw.... Mexx en Puma wegen rond de 6 kilo, maar ze komen ook niet buiten, alleen in de tuin.... Ik heb gelukkig wel een redelijk groot huis, dus beweging genoeg, ik heb 3 verdiepingen dus trap op, trap af....
Wij hebben hier 5 binnenkatten rondlopen, 3 'gewone' en 2 brits kortharen. Ze heten: Shinji, Chanou, Quinty, Azrah en Indi. En ik vind 5 ook echt genoeg hihi. In m'n album staan trouwens foto's
Onze katten heten Shadow (zwarte kater, een Bombay) en Smack (een zwart/witte poes, europese korthaar). Maar Smack is de laatste tijd een beetje omgedoopt naar Doodle.
wij hebben ook 3 katten. Ons kattinnetje heet teigetje (grijs gestreept), en onze 2 katers Gonzo en Balou. Ons hondje heet Crispy. En om het lijstje volledig te maken hebben we nog 2 kipjes; Thelma en Louise!
onze poes heet Quibus, een doerak maar dan wel met stijl geschreven,hi,hi Ze is zwart met een paar witte vlekjes her en der.
Onze katten heten Gijs en Molly. we wilden eerst Gijs en Guusje doen, maar die leken toch teveel op elkaar. Molly heette in het asiel nog moppie, dus daar hebben we molly van gemaakt.
ik heb ook nog een vraagje met betrekking tot kittens. ik mag vrijdag mijn kitten ophalen, ze is dan 8 weken. nou belde gister een vriend van ons, hij gaat op vakantie voor 12 dagen, met de vraag of we op zijn katje wilde passen. nu is mijn vraag, is dat wel verstandig? moeten wij ons katje niet laten wennen eerst? zou het een beetje lullig vinden als ze aan elkaar gaan hechten en dat die kat dus weer terug moet naar zijn eigen huisje. wie weet hier een andwoord op??
Ik heb zelf een rode poes ze heet Solo want dat is ze ook. En mijn hondje (hoog potige Jack) heet Gizmo. Hij is helemaal wit met 1 bruin vlekje op z'n hoofd