Ik heb 8 katten zie mijn album en ik heb ook nog 2 kittens van een week oud, en waarschijnlijk hou ik die ook zelf De namen zijn Jessy--Dotje--Puky--Macho--Garfield---Gizmo---Misty---Mikey. En daar voor had ik er ook nog 3 Dikkie dik---Tommie ---Moppie. Die zijn om gekomen in een brand Liefs Manon.
wat een leuke namen allemaal...en ook mooie foto's...ik heb al heel wat leuke namen gehoord...ik zal ze mijn vriend eens laten horen...kijken wat hij leuk vind...
hm mijn alltime favorite huisdierennaam was "max" maar toen ik wup kreeg dacht ik dat het een vrouwtje was.. dus dat kon niet later was het toch een mannetje maarja.. toen heette hij al wuppy
haha wuppy die vind ik ook erg grappig mijn vriend vond macho ook leuk haha moet het natuurlijk wel een macho zijn!!
mja... dat komt hierdoor: en daar een hele bus vol van knaloranje dus en tja.. toen ik wup kreeg was het ook een klein oranje balletje nu allang niet meer... hij is stuk minder oranje en al helemaal geen balletje meer
Ha,ha, onze kat heette ook max,mannetje dachten wij, totdat ze opeens kleintjes kreeg,hebben we ze maar omgedoopt tot maxima,hi,hi
onze kater heet balou, maar vind casanova wel leuker maar onze is met stamboom en de naam moet met een B beginnen jammer wel groetjes talia
Pino Tiger Sony Zorro Banzai Shenzi Zazu .... Ligt er ook een beetje aan welke kleur hij is,anders zou je het daar eventueel op kunnen baseren.. (Ginger,Honey,Shadow,Coffee,...) Grts Lucia
hallo allemaal..... nog leuker!! ik heb me vriend kunnen overhalen om nog één uit het nest te nemen!!! er was nog 1 poesje zonder baas en die trok veel met de onze op..dus me vriend vond het oke..zolang ik er maar voor zorg Dus weten jullie nog 2 duo namen?
die van ons heten: josie, gremlin, mercedes, angel en gigi en de kat die bij mijn vader heet Juan Pablo Montoya (roepnaam PABLO) (formule 1) en onze honden heten rambo en ayrton senna (roepnaam SENNA) (ex formule 1) en die van mijn vader heet thijs heel veel liefs samantha