inleveren oude mobiele telefoon

Discussie in 'De lounge' gestart door douglas84, 10 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. douglas84

douglas84 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.677
    0
    0
    Drenthe
    ik heb hier nog wel 5 mobieltjes liggen. Nu zie ik op sites dat je die kan inleveren voor bijvoorbeeld goede doel of zelfs dat je er geld voor krijgt. Wie heeft dit wel eens gedaan?? Er staat toch altijd nog wel info op een telefoon, ook al zit er geen sim kaart in. vind dat toch een beetje eng zeg maar.

2. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vertrouw die sites nooit. Kan onterecht zijn hoor maar goed zo voel ik het.

Volgens mij kan je bij Mediamarkt ook je telefoon inleveren. Dan krijg je je cash direct.

3. verrassingsei

verrassingsei Fanatiek lid

24 jan 2010
    1.751
    0
    0
    Ik heb dat meerdere keren gedaan en meerdere keren geld voor gekregen.
    Maar het loont wel om even te kijken bij welke zite je het meeste geld krijgt voor je gsm en het scheelt per maand.
    Zo kan je nu bijvoorbeeld 50 euro krijgen en over een paar weken maar 20 of misschien wel 70.
    Ligt maar net aan hoe hoog de goud prijs is (want daar gaat het ze voornamelijk om)!

4. douglas84

douglas84 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.677
    0
    0
    Drenthe
    goud prijs voor een oude mobiele telefoon?? Snap ik niet echt wat van.

5. Zomerbloem

Zomerbloem Niet meer actief

Wij hebben dat een tijd terug ook gedaan, 3 mobieltjes ingeleverd en zo'n € 100 voor gekregen?
    Ben alleen site even kwijt, ga het opzoeken.

6. Zomerbloem

Zomerbloem Niet meer actief

Wij hebben het bij Verkoop Telefoons gedaan. Ze houden je netjes op de hoogte via mail bij en betaling kwam vrij snel.

7. Aleida

Aleida Fanatiek lid

9 sep 2007
    1.322
    0
    0
    verpleegkundige
    in de buurt van Groningen
    Was daar laatst niet iets over, op het journaal? Dat je beter je mobietje kapot kan maken ivm de info die ze eruit kunnen halen, ookal heb je het helemaal geleegd?

Er zit goud in de chip oid, maar dat is zo minimaal, dat je een vuilnisbelt aan mobieltjes moet hebben, voor het echt rendabel is. Als ik het me goed kan herinneren...

8. verrassingsei

24 jan 2010
    1.751
    0
    0
    Er zitten gouden onderdelen in een gsm en de goudprijs op het moment toren hoog;)
    Maar ook andere onderdelen worden gerecycled hoor:)
    Alleen het 'grote geld' zit hem in het goud wat er in zit.:)

9. verrassingsei

24 jan 2010
    1.751
    0
    0
    #9 verrassingsei, 10 aug 2012
    Laatst bewerkt: 10 aug 2012
    Niets over gehoord eigenlijk, maar als jij dat zegt dan zou dat kunnen hoor!

Mij lijkt het allemaal wat ver gezocht hoor, wat moeten ze met jouw smsjes en foto's enz.?:)
    Misschien ben ik nu te naïf hoor, maar als je daar allemaal druk over moet maken dan moet je uberhaupt niet meer bellen....weet je hoeveel gsm's getapt worden?:p
    En dan niets te zeggen over dat alle berichtjes (sms,whatsapp's, tweet's enzovoort) gescreend worden voor dat ze bij de ander aan komen:)

10. hier ook gedaan en idd geld ontvangen.
    zijn wel enkele sites en overal andere bedragen dus loont idd om te kijken wat je op welke site terug krijgt.
    zeker als hij het nog gewoon doet :D

11. Maria1983

Maria1983 Niet meer actief

Ik heb ze een keer opgestuurd naar Stichting Aap, die krijgen dan € 3.- per mobieltje ofzo. En ik heb ze een keer opgestuurd naar een bedrijf, kreeg nog iets van € 25,- er voor terug. Anders liggen ze hier toch maar in de weg en ik doe er toch niets meer mee. Batterij en sim moet eruit, en voor de rest heb ik geen geheimen op dat ding staan.

12. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    Ik heb ze twee maanden terug naar zonzoo verstuurd kreeg er een leuk bedrag voor.

13. Aleida

Aleida Fanatiek lid

9 sep 2007
    1.322
    0
    0
    verpleegkundige
    in de buurt van Groningen
    Sommige mensen slaan ook codes zoals bijvoorbeeld hun betaal pincode op in hun mobieltje. Creditcardnr e.d.
    Inloggegevens e.d.

Dit is de info wat er in het journaal werd gegeven.
    Verder weet ik het ook allemaal niet.

14. Jonon

Jonon Fanatiek lid

9 feb 2012
    1.319
    0
    0
    In m'n huuske
    Ik heb mijn oude telefoons een tijdje geleden ingeleverd bij de Mediamarkt. Daar krijg je meteen geld voor. Die site's vertrouw ik niet zo.

Let er wel op dat het geen android telefoon is e.d. Daar blijft te veel informatie op achter. Tenminste, dat is laatst in het nieuws geweest. Had toen net mijn Iphone verkocht..

15. citta

citta Fanatiek lid

10 nov 2007
    1.023
    0
    0
    [url=http://www.zwangerschapspagina.nl][img]http:/
    rotterdam
    ik heb 2 weken geleden 3 oude mobiels bij diergaarde blijdorp
    in een houtenkist gedaan
    om apen te redden

heb er nix voor gehad was gratix

16. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    media markt kan je ze inleveren

17. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hier ook telefoon gewist en ingeleverd bij de phoenhouse.
    100€ korting op je nieuwe telefoon scheelt best :)

Wel dus je gegevens wissen voordat je hem inlevert.

18. douglas84

douglas84 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.677
    0
    0
    Drenthe
    even wat sites gecheckt kan voor sommige 2 euro krijgen en andere niks. haha die van ons zijn te oud denk ik.

19. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Ik heb de mijne bij de phonehouse ingeleverd.

Was een nokia n97 mini, kreeg er iets van 27 euro voor terug.

Deel Deze Pagina