Hoe maken jullie je wasmachine schoon? Gewoon met een vaatwastablet? En doen jullie de tablet in de lade of gewoon in de trommel??
Ik doe hem elke 2 weken na de was van de hondendekens op de 95 graden was met een halve fles azijn, hij stinkt niet de haren spoelen weg en hij is gelijk ontkalkt erg goed voor de machine
Met azijn in het bakje op 95 graden, maar ik heb ook speciale tabletten die je gewoon in het bakje bij je wasmiddel kunt doen als je een was draait.
Hmm...mn waterkoker maak ik toch echt schoon met een scheutje schoonmaakazijn hoor.. Hij blinkt daarna weer als vanouds. Alleen opletten en erbij blijven anders kookt hij over
Gisteren nog met Soda gedaan. Met heet water door de lade en los in de trommel op 95 graden. Hoor nu trouwens voor het eerst dat je gewone azijn moet gebruiken ipv schoonmaakazijn als je azijn wilt gebruiken. Wist niet eens dat gewone azijn gebruikt kan worden om schoon te maken...
Gewone azijn en dan in een lege wasmachine? Gewoon in het bakje van het wasmiddag (en de wasverzachter)? Ik doe dat echt nooit, ga het wel eens doen...
Ik gebruik schoonmaakazijn hoor! Zowel voor de wasmachine (en dan leeg op 95 graden) als voor de waterkoker, werkt super!
Ik doe inderdaad gewoon in het laatje zeg maar en gewone natuurazijn de witte, trekt ook gelijk geuren weg. ideaal spul het heeft als voordeel dat mijn filter trouwens ook nooit verstopt zit, ik doe het dan regelmatig maar dat komt omdat ik ook de hondendekens was en dan vindt ik het wel zo fris.
Ik doe het in een lege machine, in verband met de haren, maar mijn oma bijvoorbeeld doet het gewoon bij de was die ook op 95 graden gewassen moet worden, of bij de handdoeken natuurazijn is trouwens super goed om je handdoeken mooi en zacht te houden (erkt echt beter als wasverzachter en stinkt niet hoor)
Ik had geen idee dat je dat moest doen Ga het van de week eens even proberen.. Waarom geen schoonmaakazijn dan? En met gewone azijn bedoelen jullie de azijn die bij de slasauzen staat
Ik wist ook niet dat het niet met schoonmaakazijn mocht. Waarom is dat dan? Ik heb van de week nog een kookwas met schoonmaakazijn gedraaid.
Ik gooi er ook altijd schoonmaakazijn in . Wist helemaal niet dat het niet mocht.... Toch maar eens de natuurazijn kopen dan