Binnenkort wordt mijn man 40 jaar. Eigenlijk had ik bedacht om een verrassingsfeestje te geven, maar de dag ervoor krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis. Het moet dus iets zijn wat makkelijk voor te bereiden is. Een mooie taart ga ik al maken en 's avonds neem ik hem mee uit eten.. Maar ik wil er iets leuks bij.... Wie o wie heeft een leuk idee??
Moeten jullie nog veel doen in het nieuwe huis? Dan kun je misschien samen met vrienden en familie een 'klusbon' geven met tegoeden voor een dag slopen, schilderen, behangen etc. etc.
ik heb mijn man een midweek mee weg genomen toen hij 40 werd . alles achter zijn rug om geregeld met zijn werk en opgehaald van zijn werk Hij wist niet wat hem overkwam
Misschien kun je een leuke stoel maken, dat hebben wij al een aantal keren gedaan, een 4 omgedraaid lijkt namelijk een stoel. Je kunt een kleine sierstoel maken voor op de vensterbank of een echte stoel van bv pallets.
Dus je man wordt 40 en je wilt hem een verAssing ( = crematie) geven Ik zou persoonlijk iets leukers bedenken, midweekje weg of. Of je moet perse van hem af willen.......
Weekendje weg naar een leuke stad of zo. Een vliegles Een nacht in een chique hotel Een leuk dagje uit regelen
Ik zou een dagje sauna (iets ontspannends) geven om samen te doen. Aangezien jullie gaan verhuizen zal een beetje ontspanning erna (of tijdens) wel heerlijk zijn.
motorrijles, of bijv formule 1 auto rijden, skydiven, parachutespringen, luchtvaartballon, dat soort avontuur dingen thema feestje? mss kan je aan een concert kaartje komen wat hij geweldig vindt weekend naar een heel luxe hotel oid stripact van jezelf hahaha
ik zou op zijn verjaardag iedereen uitnodigen in jullie nieuwe huis als verrassing. statafels erin iedereen kan nog troep maken. heerlijk. en een echte verrassing!