Wie weet er een stijltang van een goede kwaliteit?

Discussie in 'De lounge' gestart door LuckyMommy, 11 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.034
    6.135
    113
    Happyland
    Hier ook een Chi!

2. Michelle89

Michelle89 Bekend lid

20 sep 2009
    924
    0
    0
    Deurne (NB)
  3. Huis van Puck

Huis van Puck Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.415
    52
    48
    Dit vond ik nog op internet, ik heb zelf de rode Chi Turbo.

Vergelijk Soorten CHI stijltangen

Wanneer je besloten hebt de veel geprezen CHI stijltang aan te schaffen, rest je nog het uitzoeken van een van de vele uitstekende CHI stijltangen.

Welke stijltang het beste voor jou is, hangt af van je soort haar. Zo heb je bijvoorbeeld de originele Farouk CHI Straightener.

Beste Chi Stijltang waarmee je ook krullen kunt maken

Wanneer je een stijltang wil waar je ook krullen mee kan maken, kun je het beste een stijltang uitzoeken met smallere keramische platen. De Farouk Wee CHI Iron of de Chi Flat Iron zijn dan uitstekende keuzes. Ze maken gebruik van smalle keramische platen waarmee je gemakkelijk krullen kunt maken door de tang te draaien door het haar.

CHI heeft zelfs een krul- en stijltang in het assortiment. Dit is de CHI 2 in 1 Ceramic Digital Curling - Flat Iron. Deze heeft vlakke platen met een ronding die je kunt gebruiken om krullen te maken.

Gezond haar met de Chi Stijltang

De CHI Nano dood bacterien en steriliseerd het haar.

De beste stijltang heeft een ergonomische grip en fluweel voor hittebescherming. En zo zijn er nog veel meer verschillende CHI stijltangen. Vaak zijn ze verkrijgbaar in de zogenaamde special edition, met leuke kleurtjes. Deze verschillen echter niet van de soort stijltang. Ook zijn ze vaak verkrijgbaar met een digitaal display om de graden weer te geven.

4. Sweetheart

Sweetheart Actief lid

1 aug 2011
    451
    0
    0
    NULL
    NULL
    Chi inderdaad, wat een goed ding, in no time is het mooi steil en dat blijft tot je het weer wast.

Waar koop je biosilk?

5. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Bioslik koop je oa bij douglas

6. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Ik heb ook een Chi,werkt echt fantastisch!! Helaas blijft het bij mij maar voor 1 dag stijl,de volgende dag kom ik gewoon weer met krullen uit bed..;)

7. Sjaam

Sjaam Fanatiek lid

18 jun 2008
    1.112
    0
    36
    Zuid Holland
    Ik heb sinds 3 weken ook een nieuwe stijltang. Heb het hele internet afgestruind en vergeleken.
    Ik vond de chi echt heel duur, dus was op zoek naar een alternatief.

Ben na het lezen op internet overstag gegaan en heb bij Johnbeerens de CHi Digital gekocht met een gratis biosilk erbij..

het valt mensen in mijn omgeving gewoon op dat mijn hyaar zo stijl is. Wat een super ding zeg....ben er heeeel blij mee.
    Dus ik zeg...EEN CHI!!!!!!

8. prettymum

prettymum Niet meer actief

Waarom is het nodig dat je gesteriliseerd haar hebt?!

9. Sila24

Sila24 Niet meer actief

10. zogezegend

zogezegend Niet meer actief

mag ik iets vragen?
    ik heb begrepen dat je olie voor het stylen in je haar moet doen? wat voor olie of anders gebruiken jullie voor het stylen?

11. zuurstok

zuurstok Lid

13 mei 2012
    57
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb een stijltang vamn Carmen, thermoceramic ofzoiets :)

Ik gebruik ALTIJD iets in mn haar, de got2b guardian angel heat protector (zwarte fles).. zonder is mn haar net stro..
    En regelmatig een lekker maskertje in mn haar.. want het krijgt heel wat te verduren met dat verven, fohnen en stijlen :p

Deel Deze Pagina