.. hoe kom jij die door? Ik merk alweer dat ik ongeduldig word en de twijfel toe slaat. Ik voel helemaal niets.. heb ik dan wel een goede eisprong gehad? Anderen testen al op 8 dpo positief etc. Kortom: ik zit mezelf weer lekker gek te maken. Ik heb er bewust voor gekozen trouwens om niet voor mijn NOD (26-12) te testen. Misschien wordt het nog wel een dag later omdat ik dan in het buitenland zit, maar waarschijnlijk kan ik me toch niet bedwingen! Kom maar op met leuke, opbeurende, positieve en nuchtere verhalen!
ja ik snap je hoor. Wij vrouwen zijn zowieso ongeduldig. Ik had in het begin heel veel moeite. Maar naarmate de testdag naderde werd ik alleen maar banger. Gister was mijn testdag en ik durfde egt niet te testen. Ik wilde niet testen, omdat ik meer zoiets heb van, dat als het niet goed is dat ik liever erachter kom door ongesteld te worden, dan weer zo'n omo witte test te zien. Klinkt misschien gek..... Gisteren op aandringen van me man, tog maar een testje gewaagd. En ben zwanger!!!! Ik kan het nog steeds niet geloven, nu hopen dat deze goed blijft plakken en doorgroeien. Over 3 weken hebben we onze eerste echo. Oja en "klachten/ symptomen" die ik voelde, voelde gewoon hetzelfde als wanneer ik ongesteld moet worden, dat maakte me onzeker. Enige verschil is dat ik constant moet boeren (lekker charmant)
Oh gefeliciteerd zeg! Wat een goed nieuws! Lekker gaan genieten! Ja stom is dat he. Het enige wat mij opvalt is dat ik sinds een paar dagen licht verkouden ben en flinke keelpijn heb gehad ondanks de griepprik. Maar dat is natuurlijk geen zwangerschapssymptoom. Ik voel voor de rest gewoon écht helemaal niks. Hoe graag ik dat ook zou willen. En wat je zegt, testen, daar ben ik sowieso geen fan van. Ik ben altijd bang voor die immer witte test..
Dankjewel. Het begint langzaam door te dringen. Vandaag een cb digital test gedaan en die was ook positief. Nou ik moet je zeggen. Dat ik in de avond tijdens het slapen ook een verstopte neus heb. Dus wie weet. Ik gun t je van harte.
Merida, gefeliciteerd!! Wat super! Lekker van gaan genieten. Maar kan me ook voorstellen dat het pas echt door dringt als je de echo hebt gehad. Heb je ook IUI gehad? De wachtweken zijn klote. Mijn tweede wachtweek is volgende week en omdat we dan een weekje vakantie hebben hebben we ook maar gewoon een vakantie-tje (na kerst tot de dag voor oudjaarsdag) geboekt. Ik wil niet de hele week er mee bezig zijn en op mn handen zitten (alsof ik dat op vakantie niet ben maar hopelijk niet tot gekmakend toe).
Hoi Groningse1883, dankjewel. Nee we zitten in een ICSI traject. In 2014 begonnen met ICSI, en wegensoverstimulatie geen verse TP gehad destijds. Wel gezegend met 15 Cryo's daar waren we egt superblij mee. En bij de 4e cryo TP kregen we een dochter. En nu dus zwanger bij de 2e cryo TP. En Nina, hou je het nog vol?
Hoi Nina, ik heb helaas geen tips voor je, want ik zit met hetzelfde probleem Ik zit nu op 8 dagen na mijn 2e iui, ik wil een testje doen op eerste kerstdag zodat ik weet of ik een wijntje kan drinken of niet. Normaal gesproken test ik eigenlijk niet, maar ik wil het nu voor de zekerheid wel doen. Zal wel een witte test worden, maar ja. Ik moet zeggen dat ik de wachtweken van de eerste iui veel erger vond, maar het blijft stom om zo lang te moeten wachten. Mijn symptomen? Uh, helemaal niets. Ik heb een heel klein beetje gevoelige borsten, maar dat begon al ruim voor de iui dus dat zegt helemaal niets. Het wordt ook eerder minder dan erger.
Hi Nina, Ja pfffffff, wat duurt het lang he..? Ik heb m'n week vrij vol gepland, letterlijk afleiding zoeken. Maar helaas, ook nu kan me amper bedwingen en ik mag nog wel even (nu 7/8 dpo). Straks maar snel aan het werk tot wat later vanavond, en dan is er weer een dag voorbij...
Hoi Nina, Ook ik zit in de tweede wachtweek en had me zo voorgenomen mezelf deze maand eens niet gek te maken, maar helaas dat is al mislukt. Ben gisteren bloed wezen prikken en morgen de uitslag van het progesteron gehalte, omdat ik zonder enige hulp een eisprong had deze maand. Nouja, zonder hulp, ik ben gestopt met inname van aspartaam en dat lijkt een goede invloed te hebben. Ik probeer mezelf maar te vertellen dat ik geduld moet hebben, aangezien dit een mooi kerstcadeautje kan worden, mocht het deze maand lukken. Wanneer mag jij testen?
Ja slopend hè? Hier is mijn nod 2e kerstdag, maar dan zitten we in het buitenland. Ik had me voorgenomen om dan niet te testen, maar ik moet eigenlijk wel weten of ik moet stoppen met de utrogestan. Anders hou ik waarschijnlijk alleen maar mijn menstruatie tegen (als ik het dus door gebruik zonder zwanger te zijn). Hier dus inmiddels 9dpo. Merk niets, behalve dat ik mega verkouden ben. Op ong. 4dpo kreeg ik keelpijn en hoest en die twee dingen hebben plaatsgemaakt voor verstopte neus, niezen, kriebel (ogen/keel/neus). Ik voel me verder niet lamlendig ofzo en heb gewoon eetlust, dus als ik niet beter zou weten zou ik denken dat ik last heb van hooikoorts!
Nog zo irritant, het houdt me blijkbaar allemaal zo bezig dat ik hier om 5.00 al lag te koekeloeren naar het plafond!
Haha, nou, daar heb ik juist geen last van. Lag gisteren asociaal vroeg in bed en heb de hele nacht in een soort coma gelegen. Toen de wekker ging na ruim 8 uur slaap had ik het gevoel nog wel 8 uur te kunnen slapen.
Dames, veel sterkte de komende dagen. Die wachtweken zijn killing he.. Zeker als je er ook nog eens een boel hormonen in hebt gespoten.. Ik had er in ieder geval wel last van, vooral omdat ik dan vanalles voelde. En je wil zo graag dat het lukt als je in de mmm zit.. Ik hoop op veel positieve testen! Knuffel voor jullie!
Ik heb sinds 2 dagen ondraagbare pijn aan mijn borsten, maar dat heb ik ook weleens voor de menstruatie. Daarnaast gisteren last gehad van oprispingen en eetbuien. Maaar ik probeer dit los te laten want deze dingen kunnen ook gewoon toeval zijn! @Nina; er wakker van liggen is wel echt k*t.. ik merk dat ik dat niet heb, maar wel snel afgeleid in alles doordat ik dan weer vanalles op internet ga lezen...
Ja herkenbaar. Google is ook mijn beste vriend. Al héb ik gewoon niets om op te zoeken. De eerste keer met pregnyl had ik gevoelige en grotere borsten, moest ik vaker plassen en verder had ik ook niet veel. Gevoelige tepels heb ik eigenlijk pas gekregen in de week voor mijn menstruatie sinds ik geen spiraal meer heb, daarvoor überhaupt nooit iets. Afgelopen ronde (ondanks 3x pregnyl ondersteuning) echt niets gemerkt. Deze ronde dus ook weer niets. Ik merkte wel de afgelopen dagen af en toe wat licht gevoelige tepels op, maar omdat ik dit dus vaak in de week voor mijn menstruatie heb, vrees ik daar een beetje voor.. Had ik nou opeens maar een asociale drang naar iets wat ik nooit eet ofzo (bijv. salami haha), dan zou ik een beetje hoop krijgen.
Ik had de eerste keer na de ovitrelle iets gevoelige tepels (ontdekt door er in te knijpen). Verder 0,0 klachten gehad, ook niet van de utro. Deze ronde had ik al ruim voor de eisprong gevoelige borsten en tepels, dus dat zegt ook niets. Na de ovitrelle geen andere klachten erbij gekregen, dus ik ben denk ik niet zo heel gevoelig voor die hormonen ofzo? Geen idee. Haha, als ik nu iets google is het van; heb ik al gelezen-heb ik al gelezen-heb ik al gelezen-laat maar zitten
Herkenbaar Loenie. Ik heb eigenlijk geen bijwerkingen gehad van de Menopur, Pregnyl en Utrogestan. Ik kan alleen altijd wel lekker slapen na de prengyl! Dat is dan ook het enige. Bij mij gaat het meestal zo: *probeert een symptoom te ontdekken* hee, zou het dan toch..? Even googelen.. *googelt..* hm. de een zegt wel de ander zegt niet.. *googelt verder*.. heb ik al gelezen, heb ik al gelezen.. zal ik het anders formuleren? *googelt verder, in andere bewoordingen* zucht. Laat maar zitten. paar uur later: *probeert een symptoom te ontdekken* hee, zou het dan toch..?.. Begint het hele riedeltje alweer..
Ja, ook herkenbaar Ik heb ook al duizenden formuleringen gebruikt en heb ook allerlei Engelstalige sites uitgeplozen. Wat doen we onszelf toch aan