Heej meiden Ze hebben voor mij gependelt..enne het antwoord is: in april 07 zwanger van een meisje.. Ik hoop dat ik zo snel zwanger raak! Bij wie is het pendelen uitgekomen? dikke kus sanne
o ok... Ik had vrij snel antwoord..na 3 dagen ofzo... Ik hoop het echt hehehe ben benieuwd wanneer jij reactie hebt gekregen. xxx sanne
O kei leuk zeg!GEFELICITEERD trouwens nog! ik ben benieuw of het bij mij ook uit komt! Zou leuk zijn..want ik ga in juni trouwen!ben ik die 1ste 3 mnd voorbij hehe kus sanne
Ik had een pendel voor maart en eentje voor mei en kijk maar naar mijn banner! Dus gewoon vroeger dan de pendel. In theorie hoop dat ik dat ze gelijk hebben en ik in maart en mei nog steeds zwanger ben! Het geslacht is nog afwachten, zeiden beiden een meisje...
Het geslacht klopte...nu de uitgerekende datum nog. Ik ben 9 maart uitgerekend en er is gependeld dat ik 4 maart zou gaan bevallen... Uhm...die dag blijf ik dus mooi thuis!
Hoop dat die van mij uitkomen deze maand....heb er 2 staan voor een jongen. Heb er ook nog 2 voor april, dan voor een meisje.
De maand dat ik zwanger zou testen klopte of het geslacht ook klopt blijft een verrassing tot het einde!
Bij mij kloptte zowel de datum niet als het geslacht. Ze hadden gependelt dat ik in januari zwanger zou worden van een jongen,ben ondertussen 31 weken zwanger van een meisje
bij mij klopte het wel hoor, Sonja heeft voor mij gependeld december en dat klopte! nu nog hopen dat het goed blijft gaan. groetjes!
heej.. ergens op deze site heb ik dat gevonden...ik weet zo ff niet waar precies... ik heb bij caroli laten pendelen! kus sanne
bij mij is er 2 keer gependeld, eerste: zwanger, december, meisje tweede: zwanger, januari meisje Ik had mijn eisprong 26 december, en dus in januari positieve zwangerschapstest!
Er is bij mij 6x gependeld dat ik een meid krijg en we wachten nog steeds, al zal het nu niet heel lang meer duren. Volgens de pendel van de datum zou het kindje in de week van 28 januari tot 4 februari moeten komen, we hebben dus nog met vandaag erbij 3 dagen!