Wie weet er iets tegen statisch en slap haar?

Discussie in 'De lounge' gestart door Vriesje, 29 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    Dag Dames,

Er zijn ergere dingen op de wereld, maar je zal er maar last van hebben.
    Er is niets meer met mij haar te beginnen. Ik fohn het normaal gesproken of gebruik de carmenset. Alleen na een uur is alles ingezakt en enorm statisch. (ik gebruik daar mouse bij) Iemand een middeltje tegen statisch haar? En iets om het volume en/of krullen te behouden. Het mag ook niet te vet zijn, want dan wordt mij haar zwaar en zakt het alsnog in.

Groetjes vriesje

2. Gooischemama

Gooischemama Fanatiek lid

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    wax

3. EnBee

EnBee Fanatiek lid

20 aug 2009
    1.147
    9
    38
    Statisch haar;
    Conditioner gebruiken.
    Andere borstel (geen harige, alleen met van die plastike pinnetjes).

Volume/krullen;
    De producten van Tigi Catwalk (shampoo/conditioner/cremespul/krullenspray) t kost wat (ong 60 euro voor al deze producten samen), maar je wilt daarna echt niet meer zonder. (alleen te koop bij een kapsalon die met Tigi werkt of natuurlijk via internet)

4. Ladydi85

Ladydi85 Niet meer actief

Hier hetzelfde probleem... (Gebruik geen carmenset trouwens, gewoon föhnen na het douchen met ionfunctie aan)

Van conditioner wordt mijn haar hopeloos, dan valt er niets meer mee te doen. En ik gebruik geen borstel, maar een kam (met dikke pinnen). En toch nog zo statisch als het maar kan :x Om gek van te worden, de hele dag door plakt het aan mijn gezicht of aan mijn handen als ik er doorheen ga. Iemand nog een tip? ;)

5. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    statisch haar heeft in deze maanden gewoon met de kou te maken.
    Weinig aan te doen...

6. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    Ik had eerst ook gigastatisch haar.. Sinds ik die creme's van Andrelon gebruik, is het helemaal over. Ik gebruik de shampoo, conditioner en de creme van Care en Repair en mijn haar is niet meer statisch! :)

7. tico

tico Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.311
    0
    0
    wat altijd helpt is een heel klein beetje gelwax in je handen wrijven en dan in je haar, niet teveel want dan word het vet.

Evt een serum: andrelon,john frieda helpt ook.

En dan een oude tip als je je haar kamt eerst haarlak op je borstel spuiten en dat een paar keer herhalen helpt echt!

8. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    ghehehe, hier helpt niets...conditioner maakt het erger!!

En die serums enz helpen ook niet...

Bij dochterlief is het ook erg.....

Wat wel helpt hier een beetje....wassen met andere shampoo!

We gebruiken nu allebei zwitsal..en het is iets minder geworden (je haar word er niet zo heel zacht van) Ervoor gebruikten we beide andrelon of andere merken...

9. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

tegen statisch haar kan je haarlak op je kam spuiten en dan de kam door je haar halen

10. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik gebruik deze ook en heb nu nog zelden last van statisch haar.:)

11. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    Nou dames, bedankt voor alle tips. Ik denk dat ik in iedergeval de shampoo en conditioner van andrelon ga kopen, en een borstel met pinnen om haarlak door mij haart borstel. En wie weet ook nog een serum. Wax heb ik nog, misschien dat morgen eens proberen.
    Nogmaals thankx!

En de etos heeft weer een goeie aan me morgen!

Deel Deze Pagina