Vuurwerk...

Discussie in 'De lounge' gestart door Lovely83, 30 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ik schrik altijd zooo erg van die knallen! Gelukkig dat het maar 1x per jaar is, want dat zou anders echt niet goed voor m'n hart zijn;).

Schrikken jullie ook altijd zo van die knallen?

2. takhen

takhen Fanatiek lid

13 nov 2009
    2.386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    Ik ben als de dood voor vuurwerk :(
    Ik kwam net uit mijn werk en moest de auto best ver van huis parkeren. Dus ook best een eind lopen.
    Tegen de tijd dat ik bij huis was had ik al 4 knallen vlak bij gehad en liep ik de huilen :(
    En nee, het zijn geen hormonen, was het maar zo!
    Het is elk jaar zo'n feest. Ik vind het doodeng en weiger ook te werken op oudejaarsdag.
    Gelukkig snapt mijn baas dit wel.

3. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Nou zo net wel, kwam de steeg uit van het centrum en daar kwamen 3 jongens uit een kroeg lopen, die zetten een lawinepijl neer. Dat ding maakt ook al zo'n pokke herrie als die omhoog vliegt dus schrok me dood. En daarna een hele harde knal. Was op maar 3 meter afstand ofzo. Een man die naast mij liep schrok zich ook dood.

4. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    Ik heb geen angst voor vuurwerk vind het juist prachtig.
    Gelukkig wonen wij in een rustig dorp dus hier hoor je weinig tot niets.
    En tja morgen zullen wij wel weer de enigste zijn die vuurwerk afsteken in de straat.

5. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Zolang het niet dichtbij me wordt afgestoken vind ik het best.. Maar ik sta dus echt niet buiten om 00.00 :D

6. tulip

tulip Niet meer actief

ja, ik ben verder niet bang van vuurwerk op het moment op 31-12 zelf maar wel wanneer je het niet verwacht. Vandaag op mn werk ook, ik zat te plakken aan tafel met 3 peuters.... ineens een megaknal. Ik schiet bijna van mn stoeltje af. Zegt een peuter: het is maar vuurwerk hoor juf.:)

7. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Inderdaad die onverwachtte knallen daar schrik je echt van!

Vind siervuurwerk dan weer wel heel mooi!

8. nense

nense Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.358
    0
    36
    Vrouw
    Gelderland
    Ik ben ook niet bang voor vuurwerk, maar als ik er niet op bedacht ben schrik ik ook van die harde knallen.

9. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ik ben wel bang. maar dat is gekomen omdat ik een paar jaar geleden een vuurpijl van de overburen tegen mn been kreeg ( stond in de deuropening) en mn broek vatte vlam en had een brandwond op mn been. gelukkig goed afgelopen maar nu dus als de dood voor vuurwerk. kom dus ook niet meer buiten en kijk achter het raam

10. Tamale

Tamale Niet meer actief

Ik vind het wel wat hebben, sier vuurwerk. Mooie pijlen etc.
    Maar die stomme rotjes en vlinders etc. Daar snap ik geen bal van. Wat is daar nu leuk aan?

Ben nog niet geschrokken , maar dat gaat vast nog wel gebeuren!

11. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Vind siervuurwerk wel mooi om te zien, vanachter het glas.

Hier werken ze met Carbid bussen, morgen begint die ellende alweer om 10 uur sóchtends en duurt de hele dag......erg leuk als het in de straat achter je eigen is :x

12. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ow ja hier cahter op het pelintje staan ook altijd heel veel jongelui en dan zon olievat stolen ze iets in... pfff laatste keer hier gelukkig. over 2 maanden verhuizen we

13. Aszz

Aszz Niet meer actief

Oh ik hou er van, schrik soms wel eens, maar dat vind ik juist wel grappig :p
    Lawinepijlen, vlinders, nitraat, hoe harder hoe beter :$

14. Tese

Tese Niet meer actief

Ik heb er ook een hekel aan. Ga ook lover niet naar buiten. Die rotjochies met die knallen kijken ook echt niet als je op straat loopt waar ze gooien. Vinden het stoer staan om het voor je voeten te gooien enz.

15. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ik ben niet bang voor vuurwerk, maar heb er wel een enorme hekel aan. Het is lawaai, het geeft rommel, er komen ongelukken van, en bovenal: het is ongelooflijk slecht voor het milieu.

Van mij mag het helemaal weg. Maar ja.

Deel Deze Pagina