4 weken en doorslapen met borstvoeding?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door zwangervan4e, 11 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zwangervan4e

zwangervan4e Fanatiek lid

23 jul 2009
    1.037
    0
    0
    uuuhhhh... mijn kinderen
    Mijn dochter van 1 maand oud slaapt nu 2 nachten achtereen door van 23.00 tot 6.00 uur. Heerlijk zot je denken maar is dat wel goed voor haar? Ze weegt nu 3130 gram en komt goed aan op mijn voeding maar is dit niet te vroeg om nu al naar 6 bloedingen te gaan en is dit niet slecht voor mijn melkproductie? Ik zit nog in de opbouwende fase natuurlijk en mijn productie is niet heel hoog of zo. Is het handig om haar s nacht te wekken voor een voeding of moet ik s nachts een keer kolfen? Alvast bedankt.

2. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Ik denk haast dat het wel beter is om haar 's nachts toch te gaan voeden het is nog geen goed gewicht volgens mij om door te slapen. Er is een vuistregel voor maar die ben ik even kwijt...

3. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ik zou haar overdag in elk geval om de 3 uur voeden en s nachts na 5 uur wakker maken.
    Ze is nog maar een lichtgewichtje dus ze kan het wel gebruiken en nachtvoedingen zijn ook erg goed voor je productie.

4. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

Heey meis hoe is het nu met jullie?
    Gaat het goed met je meisje?

Ik denk dat je haar idd toch snachts moet gaan voeden meid,is beter voor haar suikerspiegel en ze is best nog licht kwa gewicht om snachts door te slapen.

Daniƫlle slaapt snachts van 00.00 door tot 08.00 op de bv,maar die mag het volgens het cb,maar die weegt wel 2 kilo zwaarder.
    die krijgt 4 bv op een dag want mevrouw laat er zelf steeds 5 uurtjes tussen zitten,ze slaapt ook heel veel.

Ik denk dat ik met een veel lager gewicht toch ook snachts zal voeden.

En gewoon doen wat je hart en verstand je ingeeft meid.

Veel liefs Bianca

5. zwangervan4e

23 jul 2009
    1.037
    0
    0
    uuuhhhh... mijn kinderen
    Bedankt dames ik ga haar toch s nachts wakker maken tegen 03.00 uur, om de 3 uur voeden heb ik gedaan maar dat wilde ze niet. Ik voed op verzoek ik laat er max 4 uur tussen maar heel vaak komt ze na een uur of 2 uur al weer en dan voed ik haar ook gewoon.

@ bianca het gaat goed met de kleine ik zag foto's van jou. Moppie in het andere topic. Wat een lekker beertje zeg en wat een mooi haar!

6. Yotsuba

Yotsuba Fanatiek lid

22 jul 2009
    1.980
    0
    0
    Dispuutbehandelaar
    Omgeving Utrecht
    Overleg anders met het CB..
    Mijn dochter is een lichtgewicht maar groeide gewoon goed toen ze een maand oud was.
    Omdat haar gewicht goed was mochten we haar laten slapen ook omdat ze heel driftig werd als je dr wakker maakte en het bijna een uur koste om haar uberhaupt wakker te krijgen.

7. zwangervan4e

23 jul 2009
    1.037
    0
    0
    uuuhhhh... mijn kinderen
    Ik heb idd het cb gebeld en die zijden ook laat maar slapen. Ik ga nu s nachts een voeding kolfen om mijn productie op pijl te houden en dan kan ik mooi een voorraadje maken voor on de vriezer.

8. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.063
    3.858
    113
    Ja, zo zou ik het ook doen.

9. Yotsuba

Yotsuba Fanatiek lid

22 jul 2009
    1.980
    0
    0
    Dispuutbehandelaar
    Omgeving Utrecht
    me 2 :) lekker laten slapen hoor!

10. Superjollie

Superjollie Fanatiek lid

13 feb 2011
    1.821
    72
    48
    Groningen
    Onze zoon kwam met een week of 4 ook al niet meer iedere nacht voor een BV. Hij woog toen rond de 4 kilo, maar groeide verder goed. Ik heb hem ook 's nachts niet wakker gemaakt. Handig om wel een voeding te kolven, ik had 's nachts nog wel eens flinke lekkage als mijn zoon doorsliep...;)

11. zwangervan4e

23 jul 2009
    1.037
    0
    0
    uuuhhhh... mijn kinderen
    Die lekkage ken ik hahaha. Kan ik het beter in de vriezer doen ipv in mijn beddengoed hahaha.

12. FloorMax

FloorMax Fanatiek lid

27 nov 2011
    1.098
    0
    0
    NULL
    maastricht
    ooh ja! max sliep na 4 weken ook zo ;) ook volle bv toentertijd...je hebt gewoon een goeie slaper ;)

13. Superjollie

Superjollie Fanatiek lid

13 feb 2011
    1.821
    72
    48
    Groningen
    Ik vond het ook altijd zo zonde! En een voorraadje is handig, als jij een keertje weg wil kan iemand anders een flesje met gekolfde voeding geven. Of als je een keertje langer wil slapen of zo.

Deel Deze Pagina