Kijk ik net op mijn rekening en is zorgtoeslag wel binnen gekomen, maar geen kindgebonden budget. Die komen allebei altijd tegelijkertijd binnen. Hebben nog meer mensen hier last van? Ik vind het maar raar hoor.
Ja dat dacht ik ook, maar zag net op mijn rekening dat kindgebonden budget altijd eerder komt dan zorgtoeslag (zelfde dag maar toch eerst).
Ik heb ABN... heb alleen de zorg en huur nu binnen kindgebonden budget is nog maar de vraag of ik die binnen krijg.... Heb nog 250 van de afgelopen 3 maanden tegoed en dat rekeningnummer is pas net verwerkt, dus het is afwachten of het goed gaat deze maand
Ooh haha heb het gekregen. Wat een stresskip ben ik. Heb het gewoon hard nodig. In dit soort situaties maak ik mij altijd snel zorgen, want heb vaak genoeg meegemaakt dat het gewoon niet binnen komt.
Dat is bij DigiD Staat los van de betalingen, die staan namelijk al rond de 17de klaar. Banken mogen ze de 20ste pas vrijgeven of dus de 21ste zoals vandaag Ik heb 3 jaar op de afdelingen toeslagen gewerkt.... heb dus een hoop voorbij zien komen
KGB is kind gebonden budget neem ik aan??? Ik ben dom geloof ik maar hoe krijg je dat? Wij krijgen alleen kinderbijslag...
Krijg je alleen tot een bepaalde inkomensgrens...kun je checken op toeslagen.nl Hier met ING ook alles binnen
Ik weet het niet meer precies, maar volgens mij als je er recht op hebt, dat je dan vanzelf bericht krijgt van belastingdienst, anders moet je er even achteraan. Volgens mij was het zoiets. En het is idd kind gebonden budget.
Er staat me wel iets van bij. We hebben de kinderbijslag aangevraagd en ik dacht dat via dat dan ook automatisch een aanvraag kindgebonden budget verstuurd werd? Of is dat niet zo?heb er helemaal niet meer bij stil gestaan, nu pas!, nu ik het hier lees. Ik zal eens ff kijken op die site.
Hier dus ook.. krijg nog van afgelopen februari tegoed.. had er dus wel recht op terwijl de bd maar volhield van niet.. tig keer formulieren ingevuld. ineens geen rekeningnummer bekend, achterstand met de verwerking van wijzigingen.. net als kot.. 3x formulieren ingevuld, nieuw rekeningnummer bevestigd 3x en weer niet goed gegaan. nu was vorige week maandag alles binnen en verwerkt maar kunnen niet garanderen dat het vandaag gestort word. mijn kdv zit dus nog te wachten op ruim 2700 euro die ze eind van de week bij ons willen afschrjven.. heel fijn :x