pregnyl 5000

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Loe, Nov 30, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Loe

Loe Niet meer actief

Mijn vraag: hoe lang blijft pregnyl 5000 in je lichaam?

2. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

volgens mij 10 dagen

3. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

en 10.000 eenheden kan wel 14 dagen in je lichaam blijven

4. Loe

Loe Niet meer actief

tien dagen? Oef wat veel. Ik dacht dat 10000 eenheden tot tien dagen in je lichaam bleef. 5000 dus ook?

5. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

May 6, 2008
    2,068
    0
    0
    5000 tot 7 dagen en 10.000 ongeveer 10 dagen.

Ik heb vorige week (23 nov om 22..30 uur) 10.000 pregnyl gespoten en de test is nu vanavond heeeel licht positief! Dus dat is nog geen 7 dagen ;)

Ik denk dat het morgen/overmorgen uit mijn lichaam is ;)

6. Loe

Loe Niet meer actief

Astrid ik heb de 5000 als aanvulling gehad ook op de 23ste. en op de 16de 10000 eenheden voor de eisprong, dus die is er dan wel uit? Die vijfduizend zou er dan morgen uit moeten zijn? Reken ik dan goed?

7. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

May 6, 2008
    2,068
    0
    0
    Die 5000 zou er nu idd uit moeten zijn!

Heb je getest dan ?? :D:D

8. Loe

Loe Niet meer actief

ja, maar ik ben een bietje obsessief........hahaha (uitspraak van tempkaartje vriendinneke. Ik weet t niet zo goed. Hij wordt niet donkerder, dus daarom dacht ik misschien van de pregnyl. Wil je een foto zien?

9. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

May 6, 2008
    2,068
    0
    0
    Ja, laat mij maar eens ff fotootjes zien :D:D:D

Heb je ivf of iui gedaan ??? Of alleen je eisprong opgewekt met hormonen en de rest zelf ;)

10. Loe

Loe Niet meer actief

ik ben na een jaar oefenen in mei zwanger geraakt. Helaas een missed abortion en na curettage verklevingen (asherman) overgehouden. een eikel van een gyn heeft deze zonder verdoving doorgeprikt. Ik werd niet meer ongesteld. Nu is mijn slijmvlies heeeeel dun en heb ik estradiol bijgebruikt en inderdaad fostimon (is zoiets als gonal F) en pregnyl 10000 en nadien nog een keer 5000 dus. Ik had altijd al lage eisprongwaarden (19 ist hoogste), dit keer had ik 36. Men zei eerst dat het een LUF ei zou zijn, maar hopelijk is het dit niet. 15 december zou ik naar het Spaarne moeten om daarna een hysteroscopie af te spreken,maar ik hoop zo dat ik er niet meer heen hoef....

Hier het fotootje. onderste is van gister, bovenste van vandaag. Moet wel zeggen dat t lang duurt voordat de streepjes er eindelijk zijn hoor!

http://i50.tinypic.com/2czyoog.jpg

11. Loe

Loe Niet meer actief

Als dit niet zo helpen zou ik hierna misschien voor IVF moeten gaan zei hij..

12. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

May 6, 2008
    2,068
    0
    0
    Nou ik vind ze duidelijk hoor!
    Ze zijn duidelijker dan mijn test van vanavond en dan heb ik 10.000 gespoten vorige week.

Het hcg verdubbelt elke 2-3 dagen, dus ik zou mooi morgenochtend nog een keer testen!

13. Loe

Loe Niet meer actief

Even dom misschien om nog een keer te vragen, maar: weet je zeker dat het er na zeven dagen uit is?

14. Loe

Loe Niet meer actief

Als t echt raak zou zijn (ben veel te bang dat de test morgen helemaal wit is) dan zou jouw pendel raak zijn....

15. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

May 6, 2008
    2,068
    0
    0
    Ja dat weet ik bijna zeker !

Maarja, nu moet ik wel een slag om de arm doen en erbij zeggen dat elk lichaam anders reageert.

Daarom gewoon ff elke dag een testje er tegen aangooien, en als je ziet dat hij duidelijker word, dan stoppen met testen want dan ben je gewoon zwanger !

16. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

May 6, 2008
    2,068
    0
    0
    En ik zat net nog ff te kijken, maar ik vind die bovenste wel duidelijker dan die onderste hoor! Zeker ook omdat de onderste is opgedroogd en dan worden ze vaak duidelijker dan toen de test nog vers was!

17. Loe

Loe Niet meer actief

Kijk en dat mis ik nog even, dat ze duidelijker worden. Tot nu toe zijn ze alleen lichter geworden. Zit nu op 13dpo. Mag dan nu ook wel duidelijker worden! Please..........
    Ja, ik ga ook nog even turen als ie is ingedroogd. Dank je wel voor het kijken en het reageren!

Voor jou ook spannend zie ik!

18. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

May 6, 2008
    2,068
    0
    0
    Ja voor mij ook spannend, maar ik moet nog ffies een paar dagen wachten!

lk vertrek nu naar mijn bed en zal morgen nog een keertje hier komen kijken!!! Veel succes!!!!

19. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

May 6, 2008
    2,068
    0
    0
    En ????????

20. Loe

Loe Niet meer actief

Helaas..........zie tempkaartje. 37.0, wat bruine smurrie en bijna negatieve test...
    balen.

Share This Page