Wie weet er meer van? Ei-loze maand?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door iris85, 12 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iris85

iris85 Lid

14 mei 2010
    47
    0
    0
    onderwijsassistente
    Groningen
    Dames,

Ik zit even met het volgende; Heb voorgaande maanden steeds ervaren als me eitje los kwam, maar deze maand heb ik nada noppes gevoeld daar beneden. Nu moest ik de 9e ongi worden en ik ben nog steeds niet ongi geworden:D Opzich heb ik dan stille hoop, maar het kan ook zijn dat er helemaal geen eitje is losgekomen en dat ik daarom dus niet ongi wordt omdat er geen ei is! Heeft een vrouw soms een ei-loze maand? En dat je dan dus niet ongi wordt? Ik snap het niet meer!!!!Helluupppppp

Thanks voor een reactie op mijn vraagje!

Liefs Iris

2. stitchy

stitchy Actief lid

8 okt 2010
    161
    0
    0
    thuis
    Je kunt volgens mij een maandje hebben zonder ei, maar het kan ook gewoon zijn dat je m een x niet gevoeld hebt... Ikzelf voel m bijna nooit! Nog geen testje gedaan???

3. stitchy

stitchy Actief lid

8 okt 2010
    161
    0
    0
    thuis
    ben je trouwens al lang gestopt met de pil? kan best zijn dat je een wat langere cyclus hebt deze x....

4. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Hai Iris,

Ik herken het een beetje... mijn laatste cyclus was echt helemaal van godlos... mijn ongi kwam op dag 65!

Op dag 46 ben ik bij de ha langs geweest en heb toen een verwijzing gekregen voor een 1e afspraak gyn (vrijdag a.s.) Ik stelde ook de vraag aan mij ha van ja maar hoe dan.... heb ik dan echt zoveel dagen/weken geen ei gehad en dus geen kans en en en.. pffff nou het antwoord was dat het kan JA.. gewoon is geen ei :$:( Fijn dus. Maar goed, wil niet zeggen dat ik of jij dit hebben gehad... of hebben maar het is mogelijk. Ik hoop dat er bij de gyn duidelijk gaat worden wat er aan de hand is ebn wat ik/wij evt kunnen doen of zij voor ons kunnen betekenen natuurlijk.

Sorry voor het lange verhaal :p hoop dat je er iets aan hebt.

LiefssSjors

Deel Deze Pagina