Wat zegt u mevrouw?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door firefly, 13 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Weet niet of het onderwerp hier goed staat..

Vorige week was ik bij een cliente ( werk ik de thuizorg ).
    Kende de Mw nog niet.
    Toen ik ging zitten vroeg ze; ''heb je kinderen?''
    Ik antwoorde; ''nee, nog niet''
    Zei zij erop; ''ja, je krijg een tweeling'' ! :$
    Dus ik helemaal geschokt.. (Toen zat ik nog voor m'n NOD),
    en ben er niet op doorgegaan.

Wie heeft zo'n zelfde soort situatie meegemaakt? En is uitgekomen.
    Ben wel erg benieuwd. Zie haar snel weer, dus dan zal ik er nog maar is even op doorgaan. Want ben wel benieuwd wanneer, dan vertelde ze er natuurlijk niet bij :p

2. boterbloempje83

boterbloempje83 Fanatiek lid

14 dec 2009
    1.526
    0
    0
    vorig jaar toen ik zwanger was (wat helaas mk is geworden):
    ik kwam bij mijn moeder en ik zat gewoon aan de thee en toen riep ze me naar de keuken en toen zei ze: kind je bent zwanger hé?! ik zo neeee:$ dag erna een test gedaan en whallaaa.. ik was zwanger!! mijn moeder zei alleen: ik zag het aan je ogen ;)

Tjaa....

3. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    mijn moeder ziet het inderdaad ook aan mij als ik zwanger ben..
    maar wat jij zegt ken ik niet.. wel raar!;)

4. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Vorig jaar rond deze tijd voordat we aan de icsi begonnen.
    Stond er een papa met een kindje aan mijn kassa , kindje was 3 jaar zoiets.
    Komt ze naar me toe.
    Heb jij kindjes?
    Ik: Nee ik heb nog kindjes.
    Zij: Ooh maar die komen wel hoor!
    En dat duurt niet meer zo heel erg lang!

Door overstimulatie geen verse tp gehad, was in januari van mijn 2 cryo's zwanger helaas mk van de 2ling en Mei 2010 zwanger geraakt van het mannetje in mijn buik nu.
    Maar het was echt een kippenvel moment.

5. lovebaby2009

7 aug 2010
    25
    0
    0
    hoensbroek
    Ik heb toevallig dit vorige maand meegemaakt. Een familielid zei dat we een meerling zouden krijgen. Ze zei niet hoeveel. Zezei wel dat we in totaal nog 3 kindjes zouden krijgen 2 jongens en 1 meisje. Maar of die alledrie in 1 keer zouden worden geboren kon ze niet zeggen.
    Eén dag later kwam ik op het werk en vroeg een collega hoe het was gegaan. (Wij doen IUI).Ik zei dat het weer afwachten was.
    Na even met een andere collega te hebben gesproken , zegt die andere collega: Ik heb een goed gevoel dat het dit keer raak is. Even later zegt ze: het wordt een drieling!! Ik zeg: ja, echt niet. Zei ze: ja, 2 jongens en 1 meisje.... Toen vond ik het wel akelig worden. We waren dan ook meer gespannen dan anders voor de bloeduitslag van maandag. Deze was helaas negatief en gisteren ben ik weer ongesteld geworden.
    Naja, we proberen gewoon weer opnieuw. Zit niks anders op.
    Ik hoop dat het voor jou wel goed uitpakt. Veel succes!!!

Groetjes

P.S> Sorry, dat ik je geen succesverhaal kan sturen:)

6. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    mijn moeder heeft het ook alle drie de keren gezien. de eerste keer dacht ik nog, ja we hebben verteld dat we gingen beginnen, dus je roept het gewoon steeds... maar de tweede keer wist ze van niks en toch had ze het gezien.
    ongeveer 3 dagen na mijn ei wilde ze iets tegen me zeggen, dat ik moe was ofzo, maar ze keek op zo'n manier dat ik al dacht dat zij dacht dat ik zwanger was... en het was ook zo!
    de derde keer wist ze het ook al, zelfs op afstand via skype had ze het gezien! (waren toen een paar maanden weg voor het werk van mn vriend...)
    maar zomaar een vreemde die het zegt heb ik nog nooit mee gemaakt...

7. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Leuk die verhalen.. Tja deze maand was het ook niet raak. Het is me vorig jaar al eens eerder gezegd dat ik een tweeling zou krijgen al kon dat nog wel even duren volgens die mevrouw. Dus daarom dat ik het wel heel apart vond. En dit was nog vreemder omdat ik deze mevrouw niet eens kende. Dus als ik haar weer zie ga ik er even op door ! Dan denk ik alleen, dat verzinnen ze niet zomaar.
    En misschien voor jou ook niet lovebaby, misschien komt het voor jou ook uit ! Klinkt spannend :)

8. Beeps

Beeps Bekend lid

15 dec 2009
    848
    0
    0
    Den Haag
    ik heb het ook meegemaakt..

stond ook bij de kassa, stond een klein guppie achter me en die zegt: jij hebt een baby in je buik !

toen was ik net 6 weken zwanger, dus kon je echt niet zien!!

ben heel benieuwd of het bij jou klopt!

9. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Echt apart he dat sommige kinderen dat kunnen zien !
    Nou ik ben zeker benieuwd. Misschien volgende maand....

10. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Ik had t op vakantie in aug.. komt er een duits meisje naar me toe.. vraagt ze: haben sie ein baby??... ik eigenlijk een beetje verontwaardigd.. euh.. NEIN..

ik was niet zwanger...maar euh.. werd wel tijd om dat buikje eraf te trainen..hihihi..

Mijn moeder zag t ook altijd aan me.. zei altijd.. oh dat wist ik al.. of idd.. jij bent zwanger meid.. ik zie t aan je ogen.. tsss.. jammer want zo kon ik nooit als verassing vertellen ;)

Mijn moeder leeft niet meer helaas dus deze wijsheid zal ik van haar niet meer horen...

Toch denk ik dat kinderen, moeders en misschien wel anderen best zoiets kunnen voelen..

Ooit liet ik eenvriendin voor de grap pendelen.. na 7 kindjes zei ik: ja stop nu maar dat wordt m niet.. dan ligt er al lang een knip in..

Nu 4 kinderen verder en 3 miskramen ligt er idd een (halve) knip in.. voor zover is het uitgekomen.. en toch heb ik nog steeds het hele sterke gevoel dat er ook nog een 5e komt.. maar dat zal wel de wens van de gedachte zijn hoewel de knip nog niet helemaal is gelukt en dus nog definitief op zich laat wachten de komende maanden verwacht ik er niets meer van, al blijf ik stiekem toch hoop houden..

ach ja...

sommige dingen zijn niet te verklaren en dat moeten we dnek ik maar gewoon zo houden.. dat houdt het leven bijzonder...

11. femke1987

femke1987 Actief lid

11 jun 2009
    416
    0
    0
    ik heb het meegemaakt met de dochter van mijn buurvrouw ze stond een paar keer voor me in 1 week tijd handjes op mijn buik en zecht je hebt baby in buik ze was toen 3 half jaar oud een paar weken later had ik een positiefe test en hoef nu nog maar 3 weken vind het altijd wel arpart dat somige kleintejs dat aan voelen terwel je nik kon zien en ik het zelf nog niet eens wist we waren er wel mee bezig

12. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    in juli stond ik met een vriendin te praten (ik weet dat zij paranormaal is) en ze stond me heel raar aan te kijken.. dus ik vraag: wat is er??
    dus zij zegt: nee ik zie niet of je zwanger bent...
    komt haar dochtertje van 6 bij ons staan (die is het ook) en mijn vriendin zegt tegen haar dochtertje: heeft ze een baby in de buik? haar dochtertje volmondig NEE!! ... ze had wel gelijk want dag erop werd ik ongi....

maand later had ik mn vriendin aan de lijn en ik had steeds zoiets van "testen, testen, testen" ... ik nageplozen wanneer ik mn NOD had (ik dacht 3 dagen later).. maar was dus al 3 dagen overtijd... test gedaan: hartstikke zwanger!!!

dag later bloedingen gehad wat hun niet wisten en haar dochtertje zei tegen mn vriendin: je moet haar ff bellen want het gaat niet goed met de baby.... ze had weer gelijk!!

13. Assje

Assje Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.440
    1
    0
    Ik ben nooit zwanger geweest en mij is dit dus nooit gebeurd, maar ik heb het zelf wel eens bij iemand gezien. We zouden met een groepje bij iemand thuis gaan borrelen. Toen de gastvrouw de deur open deed en ons begroette keek ik haar aan en het schoot door me heen: Ze is zwanger! :$ Ik heb niets gezegd want ik ken haar niet erg goed en ik had ook niet het idee dat ze zwanger wilde worden, want ze zat middenin haar afstudeertraject. Bovendien was er verder niets aan haar te zien, dus ik besloot me daar niet mee te bemoeien. Toen iedereen binnen was ging ze ineens staan en zei dat ze zwanger was. Pas een paar weken. Ik vond het zo raar dat ik dat direct al dacht toen ze de deur open deed!

14. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Mijn man en ik hadden besloten om voor een tweede te gaan. Paar weken later zei mijn zoontje van toen 15 maanden steeds, baby, baby. Dit zei hij steeds en ervoor zei hij dat niet. Ik vertelde steeds dat hij nu geen baby meer was, maar een dreumes (ik snapte hem niet). Hij bleef toch volhouden. Hij deed steeds mijn shirt omhoog om mijn buik een kusje te geven. Echt bizar. Had het met mijn man erover: "je zou haast denken dat ik zwanger ben". En ja hoor, 1 week later een positieve test (in eerste ronde dus). Hij bleef mijn buik volop kussen.
    Helaas een MA geworden. Na de curretage heb ik mijn zoontje dus uit moeten leggen dat de baby weg was. Hij hoefde geen kusje meer te geven en hij stond naar mijn buik te zwaaien "doei doei".

Deel Deze Pagina