Wie weet er meer van ?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Fiore, 12 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Hoeft niet altijd een heftige daling te zijn... Op mijn FF site staat ook het kaartje waarin ik zwanger werd. Een heel kleine dip op 4 dpo (toen was ook voelbaar de innesteling), maar niet schokkend.

Vorige cyclus had ik een enorme dip op 5 dpo, waarbij velen het spannend vonden. Voor mij alleen een teken dat mijn ongi weer komt...

2. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je reactie MayD. Ik heb net ook al even zitten snuffelen op in het topic kaartjes van zwangeren en bij de één zie je inderdaad echt een duidelijke dip en bij de ander loopt de lijn gewoon hoog door. Met andere woorden, hier valt ook geen touw aan vast te knopen dus het is gewoon afwachten. Boy, afwachten is echt niet mijn ding !

3. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Het kan maar ja als hij net een paar uur na het tempen nestelt, kan ik me zo voorstellen dat je dat de dag erna niet meer ziet.

4. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ja,..dat is natuurlijk ook zo, je moet dan toevallig net op dat moment tempen. Ach we zien het wel. Voorlopig hebben we beiden nog 9 dagen te gaan als jou LF 10 ;) Morgen nog maar 8 dat scheelt er weer 1. Klinkt gelijk beter vind je niet ? :D

5. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Mijn banner zegt 9, maar het is toch ook 7 hoor. Maar ik heb me voorgenomen een lf aan te houden van 12. Dat lukt natuurlijk nooit als er 2 dagen overtijd staat haha.

6. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hihi...daar zijn we te nieuwsgierig voor hé ! Ik voel nu van alles, zit mezelf weer gek te maken. Ik kan het geloof ik niet laten. Mijn temp zat vanmorgen op 37 rond. Gestegen met iedere keer 0.2 vanaf 36,40. Wel grappig om te zien dat het een week van 36,4 tot 36,8 is geweest en een week na de eisprong is het 37. Ik ben benieuwd of het nu morgen weer boven de 37 blijft of dat het weer naar het nivo van 36,8 gaat. Vanmorgen zowaar op de juiste tijd getest (en me daarna nog even omgedraaid om verder te pitten) dus het klopt wel qua temp en ligt niet aan het late opstaan dit keer.

Jij hebt ineens een piekje hé !

7. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ja ontdekte net wel dat de kachel aan staat. Dus ja, als dat vanmorgen ook zo was, zou dat ook een reden kunnen zijn. Maar snap nog steeds dat dal van gisteren dan niet.

8. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Morgen weten we meer; ik ben benieuwd hoe de lijstjes er dan uit zullen zien....

9. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Anders ik wel :D

10. Taart1611

Taart1611 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.084
    0
    36
    Hoi Fiore!

Ik zag net jou tempkaartje. Kijk eens naar de mijne, ze lijken wel op elkaar!

11. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Jeetje wat word ik chago van mijn kaartje. Ff blijft volhouden dat als het de komende dagen alsnog hoog is, dat mijn ei donderdag was.maar geloof daar eerlijk gezegd geen snars meer van. Maar ik heb ook totaal geen vruchtbaarheidssymptomen neer :(.

12. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Balen meid, ik heb er helaas niet genoeg verstand van om je advies te geven. Ik weet het ook niet :( Maar ik kan me voorstellen dat je hier niet blij van wordt.

Ik had vanmorgen een temp van 36.88. Gisteren 37.00. Stiekem heb ik na het net voordat ik vanmorgen de kids naar school bracht nog even gemeten en toen zat ik op 37, 38. Maar goed, dat telt niet ;) Ik zit dus nog steeds hoog, maar mijn gevoel zegt dat ik vast snel ongesteld ga worden, terwijl ik gisteren nog goede hoop had. Wat kun je onzeker zijn zeg ! Ongelofelijk.....

13. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Die temp van jou zegt nog niet hoor. Misschien is het een innesteldipje. Je nod is pas over 6 dagen joh!

14. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    I know, het is meer een gevoel. Je kent het vast wel. Ik houd gewoon van veel informatie en het liefst wil ik alles van te voren weten, en dat gaat niet in het geval van zwanger raken, dat is afwachten en hopen.

15. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Oh, wat herkenbaar. Ik loop alles te beredeneren enzo, maar ja, je lichaam doet toch waar het zelf zin in heeft. En het is ook een soort van zelfbescherming tegen teleurstellingen, denk ik.

16. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Hè Fiore wil je ook met ons clubje mee kletsen? We zitten op de clubjes en het heet "vrijen op dag van eisprong?". Groetjes Babke

17. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Lijkt me gezellig, ik kom jullie even opzoeken !

Deel Deze Pagina