Aanloop kat

Discussie in 'De lounge' gestart door Flippo123, 16 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Zit ik gezellig achter het forum...
    Hoor ik in ene allemaal gemauw bij het raam naast de computer, ik blijf nog even zitten, maar het gemauw gaat niet weg...
    Loop naar de voordeur toe, en onze onbekende gast loopt hier ook heen al mauwend...
    Ik heb de duer open gedaan en kat komt al mauwend naar binnen...
    Ik heb hem nu 20 minuutjes binnen, de dierenarts gebeld en ga zo (als mn moder er is) met hem naar de dierenarts...
    Even kijken of hij gechiped is en bij wie hij dus hoort!

Hij zit op dit moment achter me op een ander bureau... mauwend mij aan te kijken...
    Het klinkt misschien gek, maar heb het idee dat het een demente kat is... Hij kijkt zo verward uit zijn ogen!

Mijn eigen kat vind het allemaal maar vreemd... Niet eens een hoge rug tegen elkaar, alleen erg nieuwsgierig...

Bekijk bijlage 79195

2. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    aaw tis wel een dropje!

3. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.535
    899
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Wat grappig,ben benieuwd of iemand m kwijt is?

4. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

En je hebt 'm nooit eerder gezien? In de buurt ofzo....

Wel een leuke kat hoor :) En dat jouw kat het toelaat joh! Ik had gister een buurtkat in huis (Karel:)) en toen mijn kat die ineens zag was het echt grommen en blazen geblazen :D

Ben benieuwd of de dierenarts een chip kan vinden!
    Succes!

5. Lola86

Lola86 Fanatiek lid

12 jan 2010
    1.660
    0
    0
    Gho dat je kat er niet op reageerd! Die van mij heeft als de kat van de buren stiekem de bijkeuken binnenkomt een super mega dikke staart :D laatst liep die kat ook langs ons raam 'savonds onze kat helelmaal alert :D

6. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hopen dat ie gechipt is en je er dus achter kan komen van wie hij is. Wel netjes van je dat je het zo doet. Hier in de buurt is iemand mijn kat steeds gaan voeren toen ie daar aan kwam, met als gevolg dat mijn kat dus helemaal niet meer thuis kwam. Uiteindelijk wist ik wie dat was en heb ik haar erop aangesproken. Ze zou het niet meer doen (een hartstikke lieve meid verder overigens) en nu is ie lekker weer thuis.

7. Nana86

Nana86 Niet meer actief

wat een lieverd!
    Hij kijkt inderdaad wel een beetje raar uit zijn ogen.. wist je dat een kat syndroom van down kan hebben? Dit vind ik nou echt een kat die dat zou kunnen hebben..

Ik hoop dat ie gechipt is! Kan me toch niet voorstellen dat deze kat geen baasje heeft :)

8. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    Dieren arts assistente bij dieren ambulance!
    hazerswoude dorp ( zuidholland)
    Ahh wat een lieverd...katten kunnen idd dement zijn mijn oude kat die was 18jaar en die had dan ook wel katten aids etc..maar die zijn dag rimte :eten,buiten,kotsen diaree,eten buiten zo de heledag......die heb ik overigs in laten slapen....Mis hem nog steeds elke dag wel

9. mystiklady

mystiklady Fanatiek lid

25 apr 2008
    1.787
    0
    0
    zuid holland
    het kan ook zijn dat deze kat misschien pas heel onlangs ontsnapt is, of zijn weg kwijt geraakt is, daarom een beetje in de war, zou oud is deze kat niet, lijkt me niet dement hoor.

10. Tamale

Tamale Niet meer actief

Ach wat droppie zeg!!!!
    Lief van je dat je er zo druk mee bent.

Succes!!

11. duveltje

duveltje Bekend lid

6 nov 2008
    658
    0
    16
    Goed hoor dat je zijn thuis probeert terug te vinden voor hem!

Misschien kan de dierenambulance ook uitkomst bieden, als hij niet gechipt blijkt te zijn. Veel mensen nemen bij een zoekgeraakte kat nl. contact op met hen!

Veel succes en geef hem maar een dikke knuffel!

12. Flippo123

Ben net thuis van de dierenarts!
    Hij was jammer genoeg niet gechiped en heb hem naar de dieren opvang gebracht om de hoek.
    Hij bleef zo mauwen, vond het echt zielig, hopelijk komt zijn baasje hem snel halen! Ga er morgen zelf nog effe kijken.

13. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Owww ik vind het altijd zo erg als mensen hun kat niet chippen :(

Wat zielig dat hij zo blijft maauwen zeg :(

Maar je hebt goed gehandeld!

14. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.024
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    Maar meid, weet je wel zeker dat de kat zijn huis kwijt is?
    Voor hetzelfde geld woont hij gewoon ergens in de buurt en vind hij het leuk om bij mensen naar binnen te gaan.

Mijn tante had een kat die hetzelfde deed, deze is toen naar de opvang gebracht.
    En toen zij een paar slapenloze nachten later haar kat op kon halen bij de opvang, moest ze er nog voor betalen ook!
    Omdat ze de kat hadden ingeënt, terwijl ze al ingeënt was.

15. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    zijn ogen staan zo groot voor een rooie kat ..
    maa rhij is zo mooi !

16. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    misschien stom maar misschien moet je stichting amivedi bellen ..
    een moeder van een vriend van mij werkt daar
    dat is een registratie van vermiste dieren en mensen die hun beesies kwijt zijn ! misschien weten hun meer

17. Flippo123

Ik weet zeker dat hij niet van hier is, woon in een klein nieuwbouw project waar het echt os kent ons is. Er lopen hier 2 katten rond, een grijze en een zwarte en dus geen rooie. Er zijn nog wel mensen net als ik met een binnenkat maar dat zijn er naast mijzelf 2, 1 met een siamees en 1 met 2 cornix rex katten.

18. Flippo123

@lovepeet: amivedi heb ik als eerst gebeld :)

19. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ben ik blij dat de kat die buiten komt gechipt is
    de andere moet ik nog doen
    hopen dat iemand de kat snel op haal

20. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

hier hetzelfde. ook iemand die mijn kat heeft gevoerd (en vetgemest). we ween in welk buurtje het is gebeurd maar niet door wie. Gelukkig zagen we hem in de buurt lopen (na zo'n 2 maanden) en we hebben hem meegenomen. Nog steeds erg dat iemand onze kat zo lang heeft gevoerd. Hij zag er goed uit en had een bandje om dus duidelijk dat hij ergens hoort.

Ik hoop dat je erachter komt van wie hij is, anders misschien pamfletten in de buurt en in de supermarkt ophangen.

Deel Deze Pagina