Wie weet er nog leuke geintjes voor een net getrouwd stel?

Discussion in 'De lounge' started by anica, Jun 7, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. anica

anica Fanatiek lid

Dec 3, 2009
    4,528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Vanmiddag gaan onze buren trouwen en komen morgen om 5 uur pas thuis dus we hebben nog even de tijd.
    Wie weet er nog leuke streken?
    We gaan alle ramen dicht schilderen met krijtverf! Maar verder dat dat kom in niet!

Kom maar op!

2. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

Apr 18, 2011
    3,643
    0
    0
    Gelderland
    Geen, vind dat persoonlijk zo flauw. Zullen ze ook echt op prijs stellen denk ik ...

3. missiej

missiej Fanatiek lid

Jan 25, 2012
    1,232
    0
    36
    NULL
    NULL
    bed vol confetti en slaap kamer vol ballonnen ofsow... errug irri als ze thuiskomen en bed niet in kunnen hahaha.... en uuhm... verder weet ik het eigenlijk niet

4. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

May 13, 2010
    11,413
    2,718
    113
    Ja, ik houd hier ook echt niet van.

Moet er persoonlijk niet aan denken om een bed vol confetti aan te treffen oid. Zou daar niet vrolijk van worden.

5. Summer2012

Summer2012 Bekend lid

Jul 11, 2012
    652
    2
    18
    Is dat een traditie ofzo? Ken het helemaal niet. Als ik om 5 uur 's nachts thuiskom om m'n huwelijksnacht te vieren, zou ik het niet zo grappig vinden.

6. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

krijtverf, krijg je dat nog wel makkelijk van je ramen af? zou daar denk niet zo blij mee zijn? of gaat het gewoon simpel weg?

7. Drieka

Drieka Niet meer actief

Helemaal mee eens!

8. Lindanails

Lindanails Niet meer actief

Meen je dat of is het een geintje....

Ik zou woedend zijn als ik moe thuis zou komen en ik zie dat al mn ramen dichtgeverfd zitten.....

Je zou een groot probleem met me hebben...

Net zoals jeukpoeder in bed...overal plastic bekertjes met water.... knikkers op de vloeren....

Wat is er nou de gein aan, als je huis wordt omgetoverd in een .....zooi... Snap ik echt niet. Kan er plaatsvervangend boos om worden ;)

9. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,264
    6,789
    113
    Dat halen de mensen die het hebben gedaan er vast ook weer zelf af.

10. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

Apr 18, 2011
    3,643
    0
    0
    Gelderland
    Ben blijkbaar niet de enige die het echt raar vind :D
    Bij ons in de familie gebeurd het ook niet, maar weet wel bij een broer van mn vriendin dat er een varkenskop op tafel lag met een waxinelichtje erin, ogen waren er uitgehaald. Smerig. En een stel hier uit de buurt waar het hele huis echt vreselijk onder de troep zat, gordijnen afgehaald, bedden afgehaald, kikkers in de badkamer, noem maar op. Echt zo belachelijk!!! Alsof je zin hebt om die troep op te ruimen diezelfde nacht of de volgende dag, dan wil je lekker uitrusten en genieten!

11. happyglow

happyglow Fanatiek lid

Oct 18, 2012
    2,101
    0
    0
    Accountmanager Binnendienst
    Maarssen
    Ik zou het ook niet echt kunnen waarderen. Ben net getrouwd en vond het ontzettend fijn om thuis te komen en te zien dat vrienden ons huis opgeruimd hadden na de receptie zodat we ongestoord konden genieten van onze huwelijksnacht... Had het echt niet kunnen waarderen als ik helemaal gesloopt terug kwam en nog eens allemaal boobytraps had moeten ontwijken...

Vergis je niet, zo'n dag is ontzettend intens! Gun ze de rust als ze terug komen! Haal van mijn part een grapje uit dat leuk is en ook meteen klaar is zodat ze lekker kunnen uitrusten en bijkomen van de dag.

12. Pleak

Pleak Fanatiek lid

May 30, 2011
    3,620
    218
    63
    zuid-holland
    precies dat! Vreselijke traditie! Zo blij dat onze wensen zijn gerespecteerd toen wij waren getrouwd en dat er niets was gedaan..

13. Lindanails

Lindanails Niet meer actief

Zet een mooie bos bloemen neer en maak bijv. een mandje met allerlei lekkernijen....of kleine cadeautjes. Leuke kaart erbij. Dat is toch veel leuker.

14. novaa

novaa Fanatiek lid

Dec 28, 2009
    3,286
    0
    36
    Begrijp er niks van dat je dat doet. Mijn tip zou dan ook zijn, doe het niet! Maar zorg ipv van zooi gewoon voor een fijn ontbijt op bed of iets.

Zo kinderachtig...

15. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

Sep 20, 2008
    3,539
    0
    36
    persoonlijk zou ik het niet kunnen waarderen.

Kun je de hal/gang/trap niet vol leggen met balonnen? of een bus helium halen en ze allemaal laten zweven in de slaapkamer.

Of het bed mooi versieren, met de buurt de vlaggen uit hangen, dat soort dingen.

Dat is toch veel leuker?

16. maria80

maria80 Fanatiek lid

Aug 18, 2009
    1,974
    136
    63
    Bij ons in de vriendengroep werd het een aantal jaar geleden ook regelmatig gedaan. Tegenwoordig hoor ik er nooit meer over. Maar ramen schilderen met krijtverf vind ik te ver gaan. Wat er dus bij ons in de vriendengroep wel eens gebeurd is (en toch nog redelijk normaal).

Waslijnen door het huis met sokken/ondergoed
    Indeling woonkamer totaal veranderd
    Bekertjes water op de trap
    Rozenblaadjes door het hele huis
    Ballonnen in de slaapkamer

Maar goed, ik zou het ook echt niet op prijs stellen. Kan je niet gewoon wat leuks verzinnen om het bruidspaar geluk te wensen??

17. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

Sep 20, 2008
    3,539
    0
    36
    Of een mooie grote rieten mand vullen met lekkernijtjes, kaarsen, drank etc, en die voor de deur zetten? ik zou dat persoonlijk erg leuk vinden! :D

18. Linda1984

Linda1984 Niet meer actief

Ik zou dit absoluut niet op prijs stellen... Snap niet wat er leuk aan is om te etteren bij mensen die net zo blij en gelukkig zijn.

Heb ook ooit een verhaal gehoord van mensen die het luik achter de voordeur hadden weggehaald; de bruidegom tilde zijn bruid naar binnen en ze vielen zo hard dat de bruid haar nek heeft gebroken: dood. (geen idee of het echt of broodje aap is.. maar toch)

19. mausi

mausi Fanatiek lid

Jul 22, 2009
    2,745
    646
    113
    Gelderland
    De ramen met krijtverf:$:$:$:$:$ Dan zouden ze bij mij echt aan het verkeerde adres zijn. Wij gingen de volgende dag meteen op vakantie... had na mijn bruiloft echt wel wat beters te doen dan dus nog de ramen schoon te maken... Moesten nog laatste spullen inpakken en wilden ook natuurlijk nog de cadeautjes uitpakken en heel ff bijkomen (gingen met de auto op vakantie, 10 uur rijden, dus beetje bijkomen was geen overbodige luxe)....

Jij zou, als je dat bij mijn had geflikt, fijn de hele boel zelf weer kunnen poetsen in mijn vakantie... en daarna zou ik volgens mij uit woede je auto nog even insmeren met krijtverf. :x

20. wasmachine

wasmachine Niet meer actief

Ben meer voor een geintje dat niet acuut op hun trouwdag heel veel troep oplevert. Mooie roosjes op bed leggen ofzo.. zo iets.

Share This Page