Wie weet er nog leuke geintjes voor een net getrouwd stel?

Discussie in 'De lounge' gestart door anica, 7 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Vreselijk - zou het totaal niet kunnen waarderen. Ik was gesloopt na mijn bruiloft, en ik was blij dat ik mijn bed in kon (die huwelijksnacht is volgens mij ook een fabeltje :D:D:D - niets van gemerkt).

Als ik mijn hele huis in puin zou aantreffen denk ik dat ik in huilen zou uitbarsten.

Niet doen dus, gewoon iets leuks en liefs regelen.

2. happyglow

happyglow Fanatiek lid

18 okt 2012
    2.101
    0
    0
    Accountmanager Binnendienst
    Maarssen
    klopt :D volgens mij valt 90% gewoon direct in slaap zodra hun hoofd het kussen raakt.:p

...wij hoorde bij de meerderheid;)

3. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Bij ons had familie het huis juist versierd. Werd ik weer helemaal emotioneel van. Pfff. Maar ze hadden ook hartjes op de stoep getekend enzo. Dat ging er snel af.

Maar ook hartjes op de muren met stoepkrijt. Nou, dat ging er dus niet meer af!:)

4. Sterrefeetje

Sterrefeetje Niet meer actief

Zo ik zou echt woest zijn als iemand mijn ramen zou verven met krijtverf. Echt achterlijk.
    Gelukkig hier niet van zulke vrienden..

5. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Ik zou dat ook echt niet kunnen waarderen.. Wij hebben ruim voor de bruiloft de sleutels bij mijn moeder en schoonouders opgehaald, omdat ik ze ken en weet dat zij en onze vriendengroep zulke dingen ook wel leuk vind. Ik was 7 maanden zwanger toen we trouwden en ik was blij dat ik op bed lag!

ze hadden wel buiten stro neergelegd en een spandoek opgehangen, dat vond ik ontzettend leuk maar echte rotgeintjes uithalen had ik echt niet kunnen waarderen!

Ik snap ook niet zo goed wat daar leuk aan is. Je verpest voor de bruid en bruidegom het hele moment van, als kersvers getrouwd stel, thuiskomen!

6. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Niets, dat soort dingen vind ik niet grappig. Ons huis was gewoon versierd (wel pas toen we terugkwamen van huwelijksreis, anders hadden we er niets aan gehad ;)), was erg mooi en daar waren we ook heel blij mee. Ik zou eerder voor zoiets kiezen.

Flauwe grappen uithalen valt voor mij in dezelfde categorie als het bruidspaar voor schut zetten met sketches of op het vrijgezellenfeest.. niet iets wat ik zou waarderen.

Een bruiloft is vermoeiend genoeg, dan wil je niet nog alles moeten opruimen als je thuis komt.

7. Sjaantje

Sjaantje Bekend lid

25 jul 2006
    663
    0
    16
    Dordrecht
    Wel grappig. Mijn zus had een kat, die wilde haar man niet hebben. Hij miauwde erg hard, dat had mijn vader opgenomen en midden in de nacht ging de casetterecorder (ja ehhh het is wat jaren geleden) ineens hard af met het miauwen van de kat.

Flauwe grapjes:
    - folie over de WC (ohhh smerig als ze het niet doorhebben)
    - vis in bad
    - bij vrijstaand huis, huis omwikkelen met folie oid.
    - hele huis versieren met smurfen (was bij iemand die gek op blauw was, en dat niet mocht in huis van haar man)
    - grote plank in bed leggen op het matras onder het hoeslaken, (dat is wel echt gemeen als ze vermoeid in bed ploffen)

Verder weet ik het geloof ik even niet...

8. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Wow ik zou woest zijn echt waar, maar gelukkig doen mijn vrienden dit zoiets niet

9. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Mee eens!

10. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Vreselijk! Zou je het zelf kunnen waarderen als je zo zou thuis komen na je trouwdag?! Bedenk iets leuks & liefs, niet iets waar ze alleen maar ergernis en werk van hebben...

11. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    Dat is een echt verhaal! Mijn moeder kende hem.

12. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

29 dec 2012
    1.968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Ik ben ook erg blij dat ze dat soort dingen bij onze bruiloft niet hebben gedaan! Heb ook wel eens verhalen gehoord van de auto in de achtertuin takelen (zie die er maar weer eens uit te krijgen...) en alle meubelen omwikkelen met folie, dus inclusief het bed. Nou ik zou gaan gillen als ik zo m'n huis aan trof ;) Dat krijt-verf idee zou ik ook écht niet op prijs kunnen stellen. Huis vol ballonnen oid is veel leuker toch?

13. Loveazra2

Loveazra2 Bekend lid

8 mei 2006
    570
    0
    0
    Nederland
    Ik heb hier echt nooit van gehoord dient het nog ergens voor??? Om als bruidspaar niet sago te worden tegen elkaar op de huwelijksnacht ofZo want ik zou echt not amused zijn als ik zoiets zou aantreffen.
    Ik zou zeker zeggen niet doen er zijn leuke alternatieven genoemd doe idd zoiets

14. Englishwoman90

Englishwoman90 Niet meer actief

Dit is een veel leuker idee inderdaad:)

15. Englishwoman90

Englishwoman90 Niet meer actief

Ik vraag me af in wat voor relatie jullie tot deze buren staan, als je elkaar alleen oppervlakkig al buren kent, zou ik het een zeer vreemde aktie vinden en een verkeerde start van jullie contact

16. Sweety88

Sweety88 Actief lid

14 sep 2012
    160
    0
    0
    NULL
    Heerlen
    In sommige delen van Duitslsnd is het nog steeds traditie om de bruid te ontvoeren (voor het huwelijk). Vriendin van mij is uit angst hiervoor 1 week voor de bruiloft in een hotel ondergedoken en niemand wist waar ze was. Gelukkig voor haar :-D Ik zou heel erg boos worden om flauwe streken of vieze dingen in huis. Het moet wel leuk blijven.

17. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Ik vraag toch niet of jullie het leuk zouden vinden?!
    Ze gaan vandaag trouwen en komen morgen einde van de middag pas thuis! Dus niet meteen naar het feest!!!

18. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    Die geintjes wilde ik ook niet! En dit ook heel duidelijk gemaakt. Gelukkig heeft niemand het gedaan. Zo trouwdag kost ontzettend veel geld en is vermoeiend. Dan zit je niet te wachten op rotgeintjes in huis.

Wil je een geintje uithalen, doe dan iets leuks met het geld geven op een originele manier.

19. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    We zijn HEEL goed bevriend!

20. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    Anica, wat vind jezelf als ze bij jou een rotgeintje uithalen?? Zou jij het waarderen of de humor van inzien?

Deel Deze Pagina