Wie weet er nog leuke geintjes voor een net getrouwd stel?

Discussie in 'De lounge' gestart door anica, 7 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Hmmm, mocht je goed bevriend met mij zijn ... daarna is dat dan wel over.

Het gaat er ook niet om wat wij vinden, feit is wel dat de overgrote meerderheid hier aangeeft dit niet op prijs te stellen. kans is groot dat je buren dat dus ook niet kunnen waarderen.

2. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Ramen met krijtverf?
    Zou ik absoluut niet kunnen waarderen.

Kleinigheidjes als: toiletpapier weghalen, suiker en zout omwisselen...daar kan ik nog inkomen.

Maar het best is nog: blijf lekker uit elkaars huis. Wie zit er nu op zo'n domper te wachten als je net moe maar voldaan thuis komt. Bleh...

3. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden
    wat was ik blij dat we thuis het feest hadden(inveb uk) en ik alles zo strak had gepland dat vrienden geen tijd hadden om iets uit te halen hahahaha.

geen idee wat krijt verf is, maar als ze het huis hadden versierd, slaapkamer/hal vol ballonnen kan ik wel om lachen, maar folie op de wcbril= vreselijk, dat is iets voor pubers

bij een vriendin hadden ze de ramen met papier afgeplakt(dus zo te verwijderen) bekkertjes water op de trap gezet(kleine trap) en de kamer vol ballonnen gevuld, in de keuken stonden pakjes stro.
    ze konden er zelf heel goed om lachen, allemaal onschuldig

al heeft die vriendin zelfs bij een familie lid onkuidzaad gestrooid........ hahaha

4. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Helemaal mee eens. Ik zou het ook niet kunnen waarderen. Kom je helemaal blij en moe thuis en dan tref je zoiets aan wat door zogenaamde goede vrienden gedaan is. Bah!! Ik heb zelfs al een hekel aan je door zoiets te bedenken en ik ken je niet eens.

5. mamvan4boys

mamvan4boys Bekend lid

1 feb 2011
    770
    0
    0
    wij gaan het huis versieren met slingers, ballonnen, rozenblaadjes, flesje champagne op tafel en misschien wat visjes in bad, maar verder geen rare dingen.

Toen we zelf trouwde had onze familie het geld om gewisseld in allemaal centen en die op ons bed gelegd (wel met extra hoeslaken zodat de onze niet vies zou worden).

Echt troep of ramen inverven... kunnen we echt niet op lachen.

6. Nee, je vraagt of we nog ideeen hebben. Nou, die heb je gekregen; Het lekker niet doen.

Als er overigens zoveel mensen zijn (95% van het topic) die zeggen dat het helemaal niet leuk is maar juist ontzettend triest en kinderachtig, kun je daar misschien je conclusies uit trekken.

7. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Ja mijn conclusie is dat 95% geen humor heeft:D

Heb een slotje gevraagd

8. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Nou, ik vind tussen humor en schade aanbrengen of veel tijd om iets op te ruimen nogal een verschil.

Maar jouw keuze! Ben benieuwd naar hun reactie als ze zien dat hun hele huis onder de krijtverf en wat al niet meer zit!

9. MB2

MB2 Actief lid

13 sep 2012
    435
    27
    28
    NULL
    NULL
    Humor vind ik een goudvis in bad ofzo, maar niet m'n ramen dicht geschilderd met verf....

10. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Nou rare humor heb je dan....

11. topper12

topper12 Niet meer actief

Herstel:niet dezelfde humor heeft als jou ;)

Tsja, ik weet dat het traditie is maar ik zou het ook niet waarderen. Haal dan een onschuldige grap uit met ballonnen oid. En wat iemand hiervoor al suggereerde: een mandje met wat lekkers en een fles wijn oid klaar zetten. Lijkt me heerlijk om zo terug te komen.

Kun je niet zorgen dat morgenochtend de brievenbus vol ligt met kaarten als ze thuis komen? Echt zo'n heeeele grote stapel? Kun je vanavond tijdens het feest vast wel regelen!

12. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

29 dec 2012
    1.968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Haha dat had ik nog wel op prijs kunnen stellen als ik dat had aangetroffen na thuiskomst :D

13. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

anica, hebben jou buren dan wel zulk soort humor? vind het echt vreselijke humor!

14. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

zeg maar 99%, heb niemand behalve jou gezien die het zou waarderen.

15. Syra

Syra Actief lid

23 mei 2013
    229
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oude/ongebruikte sleutels met een telefoonnummer van de bruid/bruidegom eraan en die dan op straat laten "slingeren"

16. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

95% laat de bruid zich een hele dag bruid voelen en geen schoonmaakster :) Zelfde voor de bruidegom natuurlijk.

17. Ik zou er ook niet blij van worden als mijn ramen dichtgeschilderd zouden worden met krijtverf.
    Je moet er ook mee oppassen, als er kleine krasjes in het raam zitten, heb je kans dat ze altijd streepjes op het raam houden, omdat die verf in die krasjes zetten.

Wat ze bij ons in de familie vaak deden, was zout in de suikerpot doen, zeker als je weet dat een van beide koffie met suiker drinkt.
    En wat wel grappig is, zonder dat het meteen een grote kliederboel oplevert, is een bouillonblokje in de douchekop doen. Als ze dan gaan douchen gaat ie smelten..

18. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Amen! Manmanman..

Ooooh mijn hemel wat ben je koppig.. :$

19. Islah

Islah Niet meer actief

Belachelijk zeg... Dat er mensen van zulke rotstreken willen uithalen onder het mom van grapje.

Zout in de suikerpot zou hier trouwens niet werken want wij hebben rietsuiker. ; )

20. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik hoop eigenlijk echt dat ze heel boos zijn en je het flink te voorduren krijgt.. Misschien denk je dan anders over onze 'humorloosheid'.. :)

Deel Deze Pagina