Goedenavond allemaal! Ik weet het, ze is nog jong maarrrrrr.... Deze jurk zou ik zooooo graag voor haar eerste verjaardag willen hebben. Kan hem alleen nergens vinden, overal uitverkocht, zelfs winkels in Amerika die naar Nederland sturen. Wie o wie kan mij helpen? Alvast bedankt voor de hulp! Groetjes Nathalie
klopt je onderschrift wel? je krijgt een meisje op 3 sept maar ze is 24 aug geboren? (sorry kan je niet aan de jurk helpen) vroeg t me gewoon af
ahaaaaa.. ja omdat de meeste het erbij zetten met de echodatum dat ze dat gehoord hebben vandaar dat ik een btje verward was
Volgens mij kan de topic-startster van het C1000-topic je verder helpen als ik me niet vergis (misschien pbtje sturen?). Waanzinnig leuke feestjurk in ieder geval!! Succes!
hier ben ik! dit jurkje bedoel je dus....hmmm heb hem al wel eens op ebay gezien. zal morgen tussen de middag, na mijn werk, als valerie slaapt ff voor je speuren.
hij is van bonnie jean en was afgelopen voorjaar te koop. Iemand op deze site heeft volgens mij dit jurkje via amerika besteld vorig jaar. Zoek het morgen ff op.
Jah ik heb zoiets dit jaar bestelt met jou en een andere dame Heb hem al super lang in de kast hangen en het is bijna tijd dat ze hem aan mag op dr verjaardag!
Ik ben hard voor je aan het zoeken! Mocht je er nu 1 vinden die niet naar NL maar alleen naar Amerika verscheept; Ik heb vrienden daar die hem met alle liefde (gratis!) naar je toesturen