Kniekous - hoe combineren?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Meril, 5 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meril

Meril Bekend lid

3 mei 2008
    671
    0
    0
    Haha...een dilemma :)
    Heb vorig jaar heel veel kniekouzen gekocht omdat ik ze zo superleuk vond maar toen pastte mijn dochtertje ze nog niet...

Nu passen ze wel maar heb ik geen idee hoe ik ze moet combineren...ze leken me leuk vor boven een laars maar als ze dan over een maillot heenmoeten dan gaat die laars nooit meer aan, veel te dik...

Ik zie soms bij setjes (als reclame zeg maar) ze ook wel eens onder een rokje gebruikt maar dat is toch veel te fris? Ze draagt nog een rompertje dus dan heeft ze blote bovenbenen en dan kniekouzen eronder?

Als jullie tips hebben, of pics, zie ik ze graag!
    Thx!

2. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    mijn dochtertje heeft ook vaak kniekousjes aan omdat ik ze zo leuk vind hahaha

als het kan en niet te fris is heeft ze ze onder een jurkje/rokje en 's winters doe ik ze over de maillot dat valt best mee hoor hoe dik dat is! ligt denk ik aan de kniekous... denk niet dat je er veel aan hebt hihi maar inderdaad het staat zo lief! :D:)

3. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    mmm jammergenoeg zie je ze hier niet zo goed.. zal er nog een uploaden ;)

4. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Mijn dochter draagt geen kniekousen, maar oppaskindje wel. Ze heeft dan in de winter een legging aan met kniekousen eroverheen. Minder dik in de laarsjes dan maillot en kniekousen.

5. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

ook hier.. zeker met dit weer kan een rokje met kniekousen best..
    al zal het in de wandelwagen/buggy wel wat fris zijn maar als ze zelf loopt kan het wel hoor.

hier doe ik het vaak als ik het nog wat te warm vind voor een maillot of juist te fris voor een rokje.
    lekker stoer met een spijkerrokje en dan foute kousen.. (hartjes, strepen etc) die natuurlijk wel kleuren met dr tshirtje

6. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

7. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    ik doe vaak een effen (dunne) legging aan en dan de kniekousjes erover heen. Gaat goed, ook in laarsjes. Succes met combineren :)

8. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Leuk! Ga ik ook eens wat meer doen. Goeie tips ;)

Deel Deze Pagina