we zoeken een naam die past bij onze dochter! ons meisje van bijna 4 heet Lindsey Louisa roepnaam lindsey dus als jullie iets leuks weten.... zowel voor een jongen of meisje en hollands of engels ofzoiets maakt niet uit hihihi
Ik vind voor 'n meisje Hannah en voor 'n jongen Rayen (spreek uit Ra jén) mooi. En mijn eigen namen natuurlijk maar die zijn voor mij
justin vinden we idd wel leuk maar bij de meidennamen helaas nog niet hihi wel gek bij onze dochter hadden we de naam zo uit onze mouw geschud en nu lijkt het wel 10x moeilijker hahahaha
Lindsey en... Emily Hayley Audrey/Aubrey Kaylee Melanie Melody Ruby (of zoek je juist iets dat níet op dezelfde klank eindigt? ) Alex (Eng. uitgesproken) Lindsey en... Dylan Damian Calvin Colin Brandon Norman Aidan
Meisjes : Lindsay en Casey Lindsay en Emily Lindsay en Bailey Lindsay en Lou Lindsay en Florine Lindsay en Sandrine Lindsay en Serina Lindsay en Cyanne Lindsay en Naelle Lindsay en Zyara Lindsay en Yelena Lindsay en Mila Lindsay en Mira Lindsay en Fenna Lindsay en Rilke Lindsay en Laiz Lindsay en Fey Lindsay en Aurynn Lindsay en Luca Lindsay en Jenna Lindsay en Gemma Lindsay en Indra Lindsay en Yara Lindsay en Yana Lindsay en Hestia Lindsay en Lavina Lindsay en Jill Lindsay en Dythe Lindsay en Isaura Lindsay en Lani Lindsay en Shani Jongens : Lindsay en Merijn Lindsay en Alexy Lindsay en Thanno Lindsay en Kwendo Lindsay en Ian Lindsay en Tiago Lindsay en Ilan Lindsay en Kyan Lindsay en Moreno Lindsay en Mauro Lindsay en Lester Lindsay en Flor Lindsay en Demian Lindsay en Malko Lindsay en Yardi Lindsay en Emilio Lindsay en Christophe Lindsay en Quinn Lindsay en Henry Lindsay en Enthony Lindsay en Camil Lindsay en Milo
Destiny, Kayleigh, Janicy, Jaimy, Chloe, Tammy Darren, Kay, Bjorn, Winston, Quinn Het zijn maar wat ideetjes
Vind Lindsey en Davy ook wel lekker klinken. Lindsey en Cayley (vind het zelf wel mooi omdat het allebei op een Y eindigt)
Meisjesnamen: - Kaithlyn - Jaylinn - Shannon - Rowena - Lyana - Naomi - Jennifer Jongensnamen: - Jayden - Justin idd leuk - Damian - Delano - Mike - Keano - Bryan - Levi - Tycho Misschien zit er wat voor je bij!