Hey bumba, Ik vind milan het leukste wel zonder streepje op de a.. O ik zie ook dubbel l bij millan.. Ik vind Milan het leukste hihih.. Succes en nog gefeliciteerd met je zwangerschap!
moeilijk; millan, dat wordt uitgesproken als (gezien het streepje) : Millaan ? of toch als mi-lan ? ik heb uiteindelijk gekozen voor niandro - maar de namen zijn niet echt mijn smaak, vind het ook moeiljik bij diverse wat de uitspraak is. (enrique: en-rieke ? of anriek? en Jaime : zjeme of djeemie? Daciano: Dakiano? of datsiano ?)
Het zijn inderdaad geen Nederlandse maar Spaanse namen. Enrique spreek je uit als en-rieke en Jaime als gaj-me en Daciano als Dasiano
Jullie zijn Spaans neem ik aan? Persoonlijk zijn alle namen niet mijn smaak, maar heb voor Millan gekozen.
De papa is Spaans ja, maar we houden niet zo van Hollandse namen dus kiezen we voor een Spaanse. Ik ben gewoon Nederlands.
Daciano mooie aparte namen trouwens. Maar deze vind ik het mooist en meest origineel. Kennissen van spaanse afkomst hebben hun zoon Nino genoemd, Vind ik ook mooi. Joya is volgens mij ook spaans