Wie heeft er een leuk idee? De spullen zoals de commode is van hout met een ijsblauwe afwerking. Muurverf hebben we voor rood gekozen, omdat dat leuke erbij past. (een keer wat anders en kan voor beiden) de klamboe laten we wit. zelf vindt ik zilver erbij heel mooi, bijvoorbeeld de klamboe ring zilver spuiten en de zwitsaldoos (die standaard gele) zilver spuiten. dit heb ik ergens gezien. gordijnen zilver. aankleedkussen rood. rolgordijn wit. beddengoed rood met wit (geruit) ook de kruiken zakken idem! De grote vraag.. Welke kleur kan ik het best voor de muursticker doen en spullen... daarom de poll het geslacht is nog onbekend.. bedankt! ik ben nog nooit zo onzeker geweest betreft kleuren. haha ideetjes aanvullen is welkom!
ja, toch wel wit.. ik had al zoiets van volgens mij kan het zilver veel dingen te bont maken. ik denk dat ik een paar kleine dingen zilver houdt. zoals de zwitsalbox (klein dingetje!) haha. dat getwijfel. hopelijk ben ik niet de enige wie dit heeft. ik heb wel een paar maanden nagedacht.. en nu ben ik er ineens uit, en dan ga je twijfelen daarom ook de poll! alvast bedankt voor de lieve reacties!
Als ik het zo lees, dan zou ik wat ijsblauw er bij doen. Omdat je dat ook in de commode hebt. Persoonlijk vind ik zilver in een paar dingetjes wel mooi, maar vind het snel te veel. Denk dat wit ook wel mooi is..... ok kortom, je hebt niets aan me
ohhh.. nu had ik het dus weer vannacht.. ik kon niet slapen omdat ik de kleuren weer te bont vindt. ja.. echt.. de tip met ijsblauw deed me wel wat. Ik denk dat ik een te bonte meid ben hoor. manlief zat te lachen, en rond 4.00 ging ik naar bed. nu ben ik wakker. ik wil het afmaken! haha. alleen als ik een vlak of twee ijsblauw maak en dat met zilver doe moet dat toch kunnen? en aqua erin verwerken? Of is dat teveel alleen voor bijvoorbeeld een meisje? GRRRRRRRRRRRRR..... vreselijk dat getwijfel.. wordt er gek van! wat zouden jullie doen met een ijsblauwe afwerking?
hihihi, hier ben ik weer. ik heb vannacht zoals jullie al hadden gelezen, geschuurd! nu kan ik er dus met van alles overheen.... haha. ik ga zo naar de verfwinkel terug, ik stond net al met mijn dochter voor de deur.. maar ze zijn tussen de middag gesloten! dus! hoezo vergeetachtig.. hahahaha. het komt goed.. ik show uiteraard een foto als het af is..
oh wat zonde, de zwitsaldoos zilver spuiten... wij zouden een moord doen voor die mooie gele zwitsal spulletjes in de uk....
Hier http://link.marktplaats.nl/181032286 Hoef je geen moord meer te plegen optopic: zilver lijkt mij het mooiste.. ben wel heel benieuwd naar het resultaat
Dit is de tussenstand, het lijkt bijna een dagboek heb verf gekocht, en vanaaf ga ik aan de slag. en dan komt er een foto online. hahahahaha. X
ik heb gisteren alles in mokkabruin geverfd. het past precies bij de meubels! ik was zo ontzettend blij! haha. nu moet ik er straks nog eens overheen, maar dat doen we wel! alleen heb ik in het ledikantje geverfd en daar was het krap. haha, nu echt overal spierpijn... Ben jullie dankbaar voor het stemmen. nu kan ik zowieso mijn eigen kleur kiezen, want zoals jullie al hebben gelezen kon dit niet echt! X
Ik heb mn slaapkamer bruin met aquablauw! staat echt SUPERMOOI. Dus misschien iets met bruin? oh lees net dat je al bruin hebt gedaan haha!