aan mijn eind.......

Discussie in 'De bevalling' gestart door wuppie, 12 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wuppie

wuppie Bekend lid

16 jul 2006
    621
    0
    0
    dag,

Ik weet niet wat het is maar ik zit er volledig doorheen.
    Een bekken dat niet meer functioneerd, superslecht slapen, al twee weken rommelt mijn buik enorm, vandaag duizelig en draaierig en verminderd zicht, slap gevoel in de benen, rug en liezen, ik ben gewoon op...........Ik hoop zo dat de bevalling gaat beginnen, mag vanaf zaterdag, ik vraag me alleen af of ik wel energie genoeg ga hebben om die prestatie neer te zetten? Wil brullen en alles tegelijk... zit uren in mijn eigen gedachten in een kringetje rond te draaien. Ook heb ik hier nog twee kleintjes rondlopen dus echt tijd om rust te nemen heb ik ook al niet......
    Herkent iemand dit?

wup

2. mimi83

mimi83 Niet meer actief

weet je wat jij moet doen.. naar het ziekenhuis gaan. Je laten controleren en anders je een nachtje laten slapen met slaappilletjes , ja dan moet je wel in het ziekenhuis blijven voor dat nachtje. Niemand heeft er iets aan als jij te uitgeput bent en dan redt je het misschien inderdaad niet op eigen kracht.

3. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Hai Wuppie,

Gatsie, zo hoop je dat je je NIET voelt als je moet gaan bevallen.

Het vervelende is dat je natuurlijk niet weet of het misschien toch nog wel even duurt... een aantal dagen of zelfs nog een paar weken!

Kun je nog iets bedenken waardoor je je lekkerder zou voelen? Een paar dagen uit logeren om niets te hoeven? Afleiding, zoals een boek of knutselprojectje of ... iets wat bij jou past?

Als je alleen maar blijft denken aan die bevalling en wanneer komt ie nou, lijkt me dat ook zo naar. Ieg sterkte meid, hoop dat je toch nog wat kunt bijkomen de komende tijd.

Babel

4. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Wuppie
    Voelde me de laatste weken ook helemaal gesloopt. Kon niet eens meer naar de winkel (ongeveer op 300 meter) wegens zwangerschapsvergiftiging en dacht ook dat ik de bevalling qua energie niet ging overleven. Was vooral bang dat het heel lang zou duren en dat ik geen energie zou hebben. Maar toen het eenmaal begon heb ik daar niet eens meer aan gedacht. Je doet het gewoon en denkt er niet bij na. Op een gegeven moment wordt je ook weer heel erg moe, maar vaak is het einde dan nabij...
    Probeer je er niet druk over te maken, je bent er echt wel klaar voor, wanneer het ook komt.

5. mimi83

mimi83 Niet meer actief

lees even terug wat jezelf schrijft.. het gaat niet zo goed met jou, gewoon actie ondernemen. Iemand bellen die op de kleintjes pas, manlief/vriend of wie je bij je wilhebben je naar het ziekenhuis laten rijden, je kan evt. eerst vkbellen en gewoon zeggen ik kan niet meer ben op mijn lijf doet rare dingen en ik moet gecontroleerd. En anders Gewoon gaan...

6. douglas84

douglas84 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.677
    0
    0
    Drenthe
    duizelig, draaierig en verminderd zicht is geen goed teken!!! kan duiden op hoge bloeddruk, zwangerschapsvergiftiging of iets anders. Ik moet als ik hier last van heb direct VK bellen, dus ik zou zeggen laat even alles checken!!
    En idd even de kindjes nachtje uit logeren om op krachten te komen!

7. mimi83

mimi83 Niet meer actief

heb je al gebeld???

Deel Deze Pagina