bel ik net mn vriend op zijn werk.... ligt ie op de bank bij zijn ouders ( wonen naast de zaak) heeft ie nierstenen. hij vergaat van de pijn. zijn broer is nu zetpillen halen. moet hem aan het eind van de middag halen. hij ligt voorlopig best zegt ie... pffff heb het er warm van. en tis al zo warm naja dalijk maar even met het kleintje een uurtje naar het strandje, niet dat mn hoofd er nu naar staat maar ja met dat prulleke heel de middag thuis zitten is ook wat nu. iemand ervaring hier mee..... hoe lang kan het duren voor ie weer op de been is. hebben een eigen bedrijf dus............. vind het echt sneu voor hem
nee eerste keer. pffff ik was een vakantie aan het boeken maar stel het maar even uit denk ik voor de zekerheid. wat ik lees kan je er wel een tijdje zoet mee zijn in het slechtste geval
kan lang duren, kan ook zo weer over zijn... heel gek, was bij mijn schoonmoeder zo... sterkte voor je mannetje...doet vreselijk veel pijn...
ik weet even niet waar ik het zoeken moet. wil het liefst naar hem toe maar dara doe ik hem nu ook geen plezier mee. en dan dat gezeik van mn schoonma erbij....
Wat sneu, veel sterkte voor je vriend. Hopelijk is hij gauw beter, zodat jullie gauw op jullie welverdiende vakantie kunnen.
Poeh dat doet echt verrekte pijn hoor. Ik heb ze in 2006 gehad het begon met pijn in me zij,en die werd steeds erger. Ik heb toen ook paracetamols geslikt maar die werkte echt maar heel ff. Als ik hem was meteen na de ha die kan hem een medicijn geven tegen de pijn die veel beter werkt dan paracetamols. Ik heb een echo en buikfoto gehad daar was niks op te zien en 2 dgn daarna plaste ik 1 steen uit. En de pijn was weg! Wat een verademing dan. Ik heb er zeker 6 wkn mee rond gelopen.
mijn man is er gevoelig voor en is er bijna 7 maanden mee zoet geweest, een dijk medicatie en 5 ziekenhuis opnames een mislukte poging de steen te vergruizen en 2 ingrepen met apparatuur door zijn urinebuis... en uiteindelijk tijdens mijn bevalling nota benen nog een spoedoperatie... vaak lukt het om hem uit te plassen... soms komt het steentje weer tot rust in een nierkelkje en heb je er jaren geen last meer van. in sommige gevallen gaat met over tot vergruizen dmv pulserende golven isn een speciaal apparaat... maar dat geeft geen garantie.. in de meeste gevallen is het niet gevaarlijk maar vooral heel erg pijnlijk... je kunt er vreselijk lang zoet mee zijn.. en de pijn is verschrikkelijk... heel veel succes ermee meid.. gr Jose
oehhhhhhhhhh..zoooooooooooo pijnlijk..ik beval liever nog 100 keer * hubbie ziet me aankomen hihiih* Ik kreeg toen Diclofinac en een spuit in mijn bil...om de pijn te ontlasten en teotspannen.... en lijkt of het een zwak plek blijft hoor..heb ook nog een nierbekken ontsteking en een nier koliek gehad in een jaar tijd ... Wens je vriend heel veel sterkte en beterschap !!