zwangerschapstest OP je NOD dag?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door darcy, 10 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Hi ladies,

vandaag mijn NOD dag, getest, negatief resultaat. Had gisteren wel buikkrampen, maar geen menstruatie. Kan natuurlijk morgen nog doorzetten, maar mijn vraag is (als ongi wegblijft): wanneer DAN het beste testen? Donderdag? Volgende week?

Maakt het uit welke test? Heb nu een huismerk van mijn apotheek, maar lees dat Clear Blue gevoeliger is voor HCG?

Graag jullie ervaringen en tips!

Groetjes, Darcy

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Volgens mij verdubbelt het hcg om de twee dagen, maar hoe lang ben je al bezig, heb je een regelmatige cyclus?

3. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Volgens mij heeft Clear blue juist meer HCG nodis om een positief resultaat te geven. Van de gewone test weet ik dat niet zeker, maar bij de digitale test is dat zeker het geval.
    Als je een regelmatige cyclus hebt (zonder gebruik van de pil) zou ik over een paar dgn weer eens een testje doen.
    Dit kan het beste met ochtendurine omdat die het meest geconcentreerd is.
    De testen van de site hier moeten ook goed/gevoelig zijn en zijn niet duur; misschien een idee?!

4. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

bij mij was eigen merk van drogist dik positief, maar die van predictor negatief. nou ben net terug uit het ziekenhuis en hartstikke zwanger. dus eigen merk doet echt niet onder voor die dure merken.

5. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

ik heb de ervaring dat clearbleu meer hcg nodig heeft.
    ik zou over 2 dagen were testen als ik jou was

succes

xxx sam

6. aly

aly Bekend lid

5 okt 2006
    966
    0
    0
    postbezorgster
    harlingen
    angela GEFELICITEERD geweldig dat je zwanger bent \:D/

7. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Darcy,

CB en Predictor testen als er 50 HCG (zwangerschapshormoon) in je urine zit, maar de gevoelige testen zoals die van de website en van de apotheek (deze laatste heb ik geen ervaring mee) testen al met 25 HCG dus vandaar dat je met deze evt voor NOD al kunt testen en met die anderen pas iets later.

8. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Kan ik nu die CB testen dus ook halen Mirre? Wil zekerheid hebben als je mn test ziet die in mn album staat zal je dat kunnen begrijpen... is op de foto volgens mij helemaal niets van te zien, je moet wel hele sterke ogen hebben :)

9. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Als je overtijd bent zou je wel de CB digitaal kunnen gebruiken...

10. jessey

jessey Actief lid

18 sep 2006
    293
    0
    0
    secretaresse
    nieuwegein
    hallo ik heb gisteravond met clear blue gestest. staat op de verpakking dat clear blue met heel weinig hcg al positief kunt testen en dat het niet uit maakt wanneer je de test doet.

Die van mij was gisteravond negatief (was mijn laatste plasje voor ik ging slapen)
    heb ik het niet goed gedaan?

11. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Hier is predictor net vrij goedkoop. Het hangt er ook weer vanaf in welke winkel je gaat, want in de ene hebben ze een hele rist test en in de andere alleen predictor en een onbekend merk.
    Zelf probeer ik altijd te wachten tot een dag of 2-3 na mijn NOD om te testen.

Het kan ook enorm van vrouw tot vrouw verschillen voor ze posi testen, zelfs met de minder gevoelige testen. Als je regels nog niet doorgekomen zijn tegen het weekend (en ik hoop het voor jou) test dan nog eens, als je zo lang kunt wachten natuurlijk.

12. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Hey meiden,

bedankt voor al jullie tips, ik heb negatief getest met Clear Blue digitaal, was 1 dag over tijd (nu 2.)

Ik ga in het weekend nog eens testen als de boel niet doorzet. Baal van die buik die zo rommelt...

Thanks,

Darcy

Deel Deze Pagina