Hoi Nog even wat vraagjes. Tijdje terug ben ik al begonnen met het laten proeven van koude nromale koemelk, bij zn boterham smiddags...hij vin het ehct niets...kijkt heel vies en laat het zo zn mond uitlopen. Daarna heb ik ongezoete sojamelk geprobeerd, vond ie wel lekker...voor 2x...en daarna niet meer... Ik zat te denken aan mengen, domme vraag maar hoe doe ik dit? maak ik bijv 100 opvolgmelk aan en vul ik het dan aan met normale melk? of moet ik gewoon schepjes bij de koemelk doen en dat mengen!? Hij kijgt nu nog 2x 180 maar vanaf 1 jaar mag ie natuurlijk naar 300 zuivel, dus dan kan er een fles af. Ondanks dat hij heel goed avond eet, is hij wel heel erg aan zn avondfles gehecht dus die wil ik langzaam afbouwen.
En als je de koemelk net zo warm maakt als flesvoeding? Misschien gaat het dan beter. Als je het wilt mengen zou ik de koemelk mengen met aangemaakte flesvoeding. Alleen schepjes voeding mengen met melk zou ik niet doen.
ja ik heb tot nu toe ook alleen nog aangeboden in normale beker of tuitbeker, en dan wilt ie het niet meer... moet het idd nog warm in een fles proberen oke ja met aangemaakt melk!