Zou het?(even gekopieerd) Eerste dag van je laatste menstruatie: 10 juni 2010 Een beetje vruchtbaar: 19 juni 2010 Vruchtbaar: 20 juni 2010 Erg vruchtbaar: 21 juni 2010 Eisprong: 22 juni 2010 Innesteldag: 27 juni 2010 Vanaf hier kun je testen: 6 juli 2010 Vermoedelijke bevallingsdatum: 14 maart 2011 Mijn cyclussen zijn tot nu toe steeds 26 dagen geweest1x 27 Gisteren heel de middag/avond hoofdpijn gehad,en heel moe,het gevoel dat ik elk moment in slaap val.
dat zou betekenen dat je 1 dag overtijd bent en dat je zou kunnen testen ik weet niet hoe lang je al met de pil gestopt bent. maar ik zou gewoon testen.
halverwege febr.Mirena laten verwijderen Ik durf alleen nog niet te testen,wil er ook niet al té veel geld aan spenderen... Wil zowiezo Kruidvat 2 voor 5 gaan gebruiken maar ik denk pas a.s vrijdag of zaterdag. En ik kan er de klok op gelijk zetten,dat mijn cyclus nooit langer als 28 dagen is eigenlijk (het komt dus elke maand 2 dagen eerder)
Hier het zelfde.......precies dezelfde data en ook cyclus van 26.....kan er normaal de klok gelijk op zetten wanneer ik ongesteld moet worden maar vandaag....helemaal niets! Ik wacht nog ffies af...qua verschijnselen...vaak plassen,raar buikgevoel, veel minder pijn in me borsten dan bij ongi... Ik wacht nog een paar dagen ben bang dat me lichaam mij misschien voor de gek hou....
dat is die nuchterheid die ik bezit, en afleiding zoeken 't is zo zaterdag (heb ook ineens een zwaardere stem lijkt het wel )
haha ik zou me ook niet kunnen inhouden ik ben ook overtijd en zondag voor het laatst getest neg natuurlijk. ik koop er vandaag weer 2 en ga morgen weer testen. ik zit in ronde 1 en weet niet hoe lang mijn cyclussen zijn. bji 1e kindje erg onregelmatig geweest dud zal weer errug onregelmatig weer zijn
Nou spannend hoor!!! Knap dat je je zo kan inhouden...haha... dat zou ik dus echt niet kunnen. Ik duim voor je!
Ik begrijp ook niet waar je het geduld vandaan haalt om te wachten? Ik kan pas zaterdag/zondag testen en ik heb er deze week al 2 gedaan haha.. een stemmetje in mnn hoofd zegt steeds"mischien zie je alwel een heel licht streepje" Hopenlijk een positieve test voor jou, aankomend weekend
Geduld geduld....sja.....heb vandaag expres geen testen gekocht.....het lijkt wel een verslaving.....als ze in huis zijn dan moeten ze op! Nou succes allemaal met wachten......of testen Verse mam
Ik heb er wel 2 gekocht,maar laat ze nog lekker dicht zitten. Zit nu op dag 28 dus de kans dat ik het vandaag wordt,of morgen is aanwezig. Misschien dat ik dus pas zaterdag een test doe dan. Moet wel vaak plassen,kleine beetjes...
Ik ben vandaag de kruitvat maar voorbij gelopen.. kan ik ook niet stiekem testjes doen. Zaterdag ga ik 2 v 5 kopen en dan zondagochtend testen.. ten minste als je die 3 dagen voor NOD kunt gebruiken. Wellicht dat toevallig iemand hier dat weet? @ Girl75 ik toitoitoi zaterdag met testen
Thnx,mama van Mike,jij ook natuurlijk. Ik vind het zo spannend allemaal,de moeheid slaat gewoon toe,en ik ging net bijna over mijn nek van een de kooklucht van de buren(zijn Antillianen dus die koken altijd wel iets aparts,maar normaal vind ik het wel lekker ruiken) Ik zal alleen een goede smoes moeten verzinnen voor zondag,áls het zo is,dan hebben we een BBQ bij fam.dus dat wordt niet drinken dan Ik gooi het wel op die galkolieken ofzo wat betreft de moeheid zeg ik wel dat ik weer Pheiffer heb ofzo.