Waar kan ik die vinden? Heb nu een witte gewatteerde van de hema. Voldoet prima voor het inbaker-probleem, maar te warm voor ons goed geisoleerde huis. Er zit ook polyester in, vind ik eigenlijk niet zo lekker voor haar. Onze hema hier had niet anders, heb ook zeeman geprobeerd, ben nog niet in de stad geweest (met haar) eigenlijk, webshop zou wel fijn zijn dus.
Heb een hele fijne van prenatal. Niet zo heel dik maar ook niet heel dun. Wit met allerlei teksten als "sweet dreams" enz in felle kleurtjes. Ze hebben ook een webshop.
En de webshop van de Hema, heb je daar al gekeken? Mijn ervaring is dat ze in de webshop meer hebben dan in de winkel.
ik heb de zomerzak van de Hema. Van katoen, zonder mouwen. Misschien komt ie nu snel weer in het assortiment, aangezien al het winterspul bijna verdwenen is.
Maar ik wil echt met mouwen, omdat ze tot nu toe ligt ingebakerd en nog wat begrenzing van de armpjes nodig heeft. De stof om de armpjes beperkt de beweging terwijl ze toch niet zo strak ligt ingepakt. Webshop hema, ook goed idee!
@Tuti: Bij de prenatal staat niet vermeld van welk materiaal de slaapzakken zijn. @mermaid, idd in de webshop wel een katoenen. Ook nog eens 15% korting, dus gelijk besteld Thx voor het meedenken dames!
@babel44: Volgens mij helemaal van katoen, maar weet ik niet 100% zeker. Ik zal straks even kijken als ik thuis ben en t je laten weten. Ik vind m echt ideaal. Wij hadden hier ook het "armzwaai" probleem en hadden eerst een woombie. De armpjes zijn net dik genoeg om niet teveel te zwaaien.
babywalz op internet heeft sterntaler(je kunt ook sterntaler googlen)die verbranden niet zoals hema, prenatal etc. ventileren goed, dus warm maar niet heet. mouwtjes met klittenband.en als hij wakker is speelt hij met die dingen op de figuurtjes.
Wat bedoel je met verbranden? Niet ademen en broeien zeg maar, door het polyester laagje erin? Ik neem toch aan dat eentje van pure katoen ook niet broeit. Nou ja, ik ga het uitproberen. Thx voor de hulp, ik koop er voorlopig maar een, maar Tuti als je wilt kijken toch graag! En Belize, ik zal wel eens googlen.
kijk ook eens op www.ikkelief.nl, daar is ook een zomerslaapzak mét mouwen, ideaal na het inbakeren als het wat warmer is.
ow, sorrie ik had over 'na het inbakeren' ff niet gedacht. sterntaler is juist breder aan de onderkant voor meer bewegingsruimte. na inbakeren moet je misschien wel van die smalle soorten hebben.
ok maar sterntalers hebben wel 100%katoene binnenvoerin en vulling, alleen buitenkant veleurs, dat is ook katoen met 20%polyester. misschien daarom ademt t beter. met poly vulling broeit het erg hier, heb n kindje dt snel luieruitslag of droge huid krijgt.
Die van prenatal mag dan voering hebben van polyester... Bij mij ligt ie ook nog onder een dekentje. Heeft het eigenlijk nooit te warm er in.
Hoi, Ik heb er 1 van jollein zo n 4 seizoenen slaapzak met mouwen en die kun je er ook afritsen en volgens mij is t ie helemaal van katoen ook de vulling, kan nu helaas niet voor je kijken want hij slaapt erin. Google anders ff ze kosten rond de 32e geloof ik.
De prenatal reageerde nog op mijn mail, met het bericht dat geen van de slaapzakken (met mouwen neem ik aan) 100% katoen is. De slaapzak van de hema die ik heb besteld, met brede strepen, is ook gewatteerd! Met polyester dus. Stom zeg, een week later kan ik weer overnieuw beginnen, EN ik moet terug naar de hema. Alsnog dank dus voor de andere reacties, ik heb ze toch nog nodig dus .