Hallo, Ik ben op zoek naar een tweedehands Bugaboo. Nu begrijp ik dat de Bugaboo 2 een nieuwere versie is, maar wat zijn destijds de verbeteringen geweest? Ik kom via Google niet veel verder. Alvast bedankt! Gr. Mariska
De eerste bugaboo is een frog de tweede een cameleon De frog is lager qua reiswieg en de frog kun je het handvat zeg maar niet in hoogte in hoogte verstellen en het dekje is over het frame heen De cameleon is hoger kun je in hoogte verstellen en het dekje zit in het frame geritst Als je de verschillen tussen de cameleon 1 en 2 bedoelt dan is het grootste verschil volgens mij dat de 1 luchtbanden heeft en de 2 foam banden en dat de hoogte van 1 versteld kan worden door draai knopjes en van 2 door van die dingen opzij te klappen
Ik bedoel inderdaad het verschil tussen de cameleon 1 en 2. Denk toch dat ik dan voor de foam banden ga en een 2 kies. Bedankt voor de info! Gr. Mariska
cameleon 1 heeft een iets ander zitje en klepjes om de duwstang te verstellen ipv van die draaiknopjes. Als je een van de latere modellen 2 hebt dan kan je er ook een draagbeugel opzetten die kan draaien van de 3 wat wel heel gemakkelijk is. De 3 is wel heel erg veranderd. Als je een wat groter budget hebt ong 500-600 euro zou ik wel voor de 3 gaan. Anders maakt het niet veel verschil een 1 of 2. Ik heb de twee en ben er blij mee. Heb er afgelopen jaar 330 euro voor betaald.
Goede vraag... ik twijfel tussen de cameleon 2 en 3 en ben ook benieuwd naar de verschillen dus lees mee.
Ik heb de 1 en ik heb juist die draai knopjes ipv klepjes, die klepjes is handiger die heeft mijn zusje