wie weet het?

Discussion in 'Zwanger worden' started by mickie, Aug 31, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mickie

mickie Lid

Apr 3, 2009
    21
    0
    0
    5 weken geleden kreeg ik erg last van mijn borsten, blij als de bh af kon en blij als ik hem 's morgens weer om kon doen. Ik wist zeker dat ik zwanger was, alleen het was nog te vroeg om te testen. Maar op een gegeven moment werd ik wakker en was de pijnlijkheid en volheid weg. De dag erna ben ik gaan bloeden, geen krampen niets, alleen maar bloeden. De huisarts zegt dat het een miskraam is geweest. Een week na deze bloeding, werd ik opeens ongesteld na een dag krampen te hebben gehad. 2 dagen flink doorgezet en over.
    Wanneer heb ik nu mijn ei sprong, reken ik vanaf de laatste menstruatie. Dat dacht ik in eerste instantie wel. Maar ik twijfel omdat mijn borsten nu opeens weer voller worden, niet pijnlijk maar wel voller, zoals het meestal is als ik ongesteld moet worden. Kortom ik ken nu even mijn eigen lijf niet meer.

Groetjes

2. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

Feb 22, 2006
    4,149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Ik heb er geen ervaring mee, maar ik denk dat dit een kwestie is van afwachten.. Volgens mij kan je cyclus na een mk ook best even van slag zijn.

3. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    4,841
    177
    63
    Je kunt ook rond je ovulatie gevoelige borsten krijgen, en tussen je ei en je ongi worden je borsten ook vaak wat voller.

Ik kan aan m'n tepels merken wanneer m'n ei er aan komt, want een paar dagen van te voren beginnen ze pijn te doen en kan ik er niks aan hebben.

WBT de bloeding en je ongi, dat zou ik eerlijk gezegd niet weten.. Kan een mk zijn, maar kan ook een tussentijdse bloeding zijn geweest.. Misschien een idee om je temp bij te houden of ovu testjes te gebruiken om te weten wanneer je weer een ei hebt?

Succes meis!

4. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

Aug 25, 2009
    1,660
    1
    0
    Oudenbosch
    Heb er geen antwoord op, maar wil je wel even sterkte en succes wensen

5. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    1,529
    220
    63
    Hi Mickie,

Tekenen dat je eisprong eraan komt kunnen zijn:

• Klein beetje bloedverlies midden in een cylcus
    • Pijn rondom je eierstokken
    • Meer zin in vrijen
    • Licht opgezwollen schaamlippen en vulva
    • Opgezwollen gevoel in je buik
    • Vasthouden van vocht
    • Meer energie
    • Sterkere reukzin, zicht, smaak
    • Gevoeligere huid en borsten
    • Pijnlijke borsten, tepels.

Daarnaast bestaat er ook zoiets als ovulatiepijn. Dit is bij elke voruw verschillend. Het kan een sort doffe pijn zijn in de gehele buikzone. Dit wordt veroorzaakt door de groei van verschillende follikels in de eierstokken. Je voelt dit door je hele buik omdat de follikels meestal in beide eierstokken groeien. Ook kan je een scherpe pijn aan een kant voelen. Dit zou het moment kunnen zijn dat de follikel barst en de eicel vrijkomt. Je daadwerkelijke eisprong dus. Als laatste kan je kramp krijgen. Dit wordt waarschijnlijk veroorzaakt door de vloeistof die vrijkomt bij de eisprong.

Wellicht heb je er wat aan, je lichaam geeft dus een hoop signalen af..je moet ze alleen ff leren te herkennen..

Gr. Dreamygirl

Share This Page