Ha dames, Ik ben inmiddels moeder van een dochter, maar het duurde twee jaar voordat ik zwanger van haar was. Nu ben ik heel benieuwd of er meer meiden zijn die lang gedaan hebben over de eerste en hoelang het duurde voor ze zwanger waren van de tweede. Duurde dat weer zolang of was het toen sneller raak? Geen idee of ik hier goed zit met mijn vraag. (en ja, ik weet ook wel dat het geen garantie geeft voor een volgende zwangerschap, maar toch ben ik erg benieuwd...)
Ik was bij de eerste binnen 3 maanden met het stoppen van de pil zwanger, en op van Colin was ik zwanger 8 maanden na de geboorte van Justin. We hebben het toen 1.5 maand met condooms gedaan maar dat was nix dus hup. Bij mijn nieuwe man, duurde het best lang voor ik weer voor het eerst zwanger was, maar dat kwam door de prikpil. Heb dus niet echt een antwoord waar je wat aan hebt
Ik heb ook geen antwoord voor je maar wens je heel veel succes en ik duim voor je dat het deze keer wat sneller raak zal zijn ! Liefs belin
Hier geen eigen ervaring omdat wij nog op ons eerste wondertje aan het wachten zijn. Maar ik weet wel dat het bij mijn schoonzus bij de eerste ook twee jaar geduurd heeft, bij de tweede was het binnen een paar maanden raak..
Hallo! Hier zelf ook geen ervaring. Maar mijn beste vriendin is 2 jaar bezig geweest om zwanger te worden van hun 1e kindje. Van hun 2e kindje was het meteen in de 1e maand raak! Ik hoop dat jullie dat dus ook zullen hebben! Liefs Elly.
Daar is geen zinnig woord over te zeggen.Van mn dochter was ik binnen 2 maanden zwanger maar de 2e laat al 8 jaar op zich wachten. Bij een vriendin van mij duurde het 4 jaar(had een afspraak staan voor IVF,toch spontaan zwanger)en de 2e kwam vrij snel daarna.
Even een positief verhaal . Mijn moeder heeft bijna twee jaar over mijn zus gedaan en van mij was het binnen drie maanden al raak. Ik had schijnbaar haast . Succes met zwanger worden en hopelijk hoef je er niet te alng op te wachten.