vliesje bij menstruatie

Discussion in 'Zwanger worden' started by jerlin, Nov 6, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jerlin

jerlin Actief lid

Sep 20, 2007
    378
    0
    0
    hallo,

het is een beetje vies, maar heb mijn mestruatie gekregen vandaag en nu veegde ik me net af en zit er echt een vliesje op mijn papiertje. weet iemand wat dit is of kan zijn.
    moet wel erbij zeggen dat ik 8 weken geleden en mk heb gehad :(

groetjes Jerlin

2. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

Oct 5, 2009
    4,080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    hallo,

Ik zelf heb bij mijn menstruatie ook altijd slijm en "vliesjes" zitten.. dus volgnes mij is het normaal. Als je het niet vertrouwd gewoon ff naar de ha.

liefs

3. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    Hier ook altijd vliesjes, slijm en klontjes bloed bij elke ongi dus is normaal hoor!

4. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    4,050
    1
    0
    Wat ontzettend vervelend dat je een mk gehad hebt. Ik weet niet of dat vliesje iets was. Het lijkt me niet, maar als je dat denkt of als je je er rot door voelt zou ik even je arts bellen.
    Ik hoop dat vlug zwanger mag worden en blijven.

5. Bolly

Bolly Fanatiek lid

Sep 27, 2009
    2,125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    hey ,

heel normaal hoor ,ik heb dat ook altijd , er komt namelijk niet alleen bloed vrij maar ook vlies of weefsel (om het zo even te zeggen) uit de baarmoeder dat klaar stond voor een eitje te ontvangen, die wordt elke maand weer vervangen.

xxxjes

6. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    2,167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook hier weleens 'vliesjes' tijdens mijn ongi gesignaleerd.
    Zelfs terwijl ik op dat moment aan de anticonceptie zat.
    Wil niet zeggen dat het bij jou ook zo moet zijn, maar ik zie al meer meiden die dat weleens opgemerkt hebben. Dus zal er wel bij horen. Mocht je echt onzeker/ongerust blijven, ga dan even langs de HA.
    Zeker als je nog meer klachten krijgt, zou ik ff langs de HA gaan, al is het alleen al voor een echte gerustelling o.i.d.
    Succes,
    Groetjes Gwen

Share This Page