rare uitslag ovu-testen?!?!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Tissy, 31 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tissy

Tissy Actief lid

3 jul 2006
    104
    0
    0
    hoi allemaal,

ik ben nu voor de 2e maand bezig met ovu-testen...
    Vorige maand heb ik een pakket gekocht van cb (mennn wat duur zeg :( ) ik ben ivm met korte cyclus begonnen met testen op dag 7 en op dag 12 werd ie positief... helaas nu zonder resultaat. Toen de test positief was heb ik er ook een goedkopere test tegenaan gegooid om die te kunnen herkennen als het positief is... 2 streepjes zijn toch een stuk onduidelijker dan een smilie of geen smilie zoals bij de cb. De tweede streep knalde er vanaf, dus overduidelijk.

Deze maand weer begonnen op dag 7. De test bleef de hele tijd negatief... tot ik op dag 15 (geloof ik) een cb deed, die was positief.. dezelfde dag en dagen erna weer de goedkopere test gedaan maar die bleef negatief, terwijl de cb overduidelijk positief was....

doe ik nou iets fout? ik snap er namelijk helemaal niks meer van....
    ben nu voor de rest van de maand gestopt met ovu-testen... ze waren ook op :rolleyes:

ik hoop dat jullie mij hier misschien wat meer over kunnen vertellen.

liefs

Tissy

2. mamaFleur

mamaFleur Bekend lid

30 sep 2006
    513
    0
    0
    Ja dat is wel heel onduidelijk zo. Die goedkope testen waren hetzelfde als die cyclus er voor ? Heel gek dat je daar dan niks op ziet en cb een smilie geeft. Ik kan je geloof ik even niet verder helpen, sorry :oops:

3. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Ik kan je ook niet helpen, maar doe het precies andersom.
    Test met een goedkope dipstick en als ik denk die is positief (vind met die streepjes erg moeilijk om te beoordelen posi of negi) dan pak ik een digi CB en verschijnt de smiley.
    Sorry ik weet niet hoe het kan bij jou.

Succes,
    Mirre

4. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    van wat ik hier wel eens lees over de cb hebben de meeste maar 1x een positieve test met cb en daarna negatief terwijl als je goedkope ovulatietesten gebruikt de streepjes meestal van licht naar donker gaan al naar dat je dichter bij je eisprong zit, en soms heb je niet echt een overduidelijke 2e steep omdat je de lh piek net gemist hebt (omdat ie snachts is geweest)

je kan beter met 1 soort test aan de gang gaan anders krijg je idd dit soort verwarrende dingen en weet je niet eens waar je van uit moet gaan, je hebt grote kans dat die andere ovu testen de piek niet hebben gemeten omdat die al geweest was en vandaar negatief?

succes meid

Deel Deze Pagina