We moeten al weken de kinderwagen inspuiten tegen regen zodat hij niet doorlekt. Iedere keer komt het er niet van maar ja hij moet toch echt wel effe snel gedaan worden voordat die kleine geboren is. Nu vraag ikme af of het verstandig is dat ik het doe? Of moet ik maar effe wachten wanneer er effe niks tussen komt bij vrined lief?
Ik heb geen flauw idee wat voor middelen er in zo'n spuit goedje zitten... Bepaalde gassen/lucht zal er toch wel inzitten denk ik. Ik denk niet dat het een heel groot probleem is als jij het zou doen. Zou het dan alleen wel in een goed geventileerde ruimte doen (bijvoorbeeld buiten of in een schuur met de deur open) Mocht jezelf toch sterke twijfels hebben of het niet helemaal vertrouwen kan je het natuurlijk ook gewoon door je vriend laten doen Liefs, Minya
ik heb mijn kinderwagen nooit ingespoten. Je trekt er toch een regenkap overheen als t regent.... Heb er eigenlijk ook nog nooit van gehoord Maar als je t wel wil doen zou ik 't even op een droge en windstille dag buiten doen... Succes! Gr. José
oh heb ik helemaal niet over nagedacht. Vraag me ook af hoe nodig het is? Denk dat je ook moet oppassen dat je geen vlekken ervan krijgt op je wagen. Ga je geen regenkap gebruiken dan?
ik ga wel een regenkap gebruiken. maar inspuiten gaat ook tegen verkleuringen en aangezien hij knal en knal rood is vind ik die beschermlaag wel erg belangrijk
nog nooit gehoord dat je een wagen kan/moet inspuiten weet je het wel zeker? de stoffen die je erop spuit komen na mijn idee weer vrij als het regent of het moet een soort plastic laagje worden wie heeft gezegd dat je de wagen moet inspuiten?
wij hebben het ook gedaan want ook al is het nog mooi weer je bent altijd wel eens op weg en dan begint het plots te regenen en altijd als je dat ding niet bij je hebt grrr maar idd het helpt ook tegen verkleuren wij hebben ook een rooie k weet zo niet hoe het heet maar het is speciaal voor leer en andere stoffen waterafstotend en heb het nagevraagt bij de winkel waar k het vandaan heb die zeiden dat er geenstoffen vrijkomen als het regent
Ook nog nooooit van gehoord , ik nam aan dat die dingen daar voor gemaakt zijn en zowiezo een speciaal stofje hebben, ik heb geen verkleuringen in mijn wagen iig, en nooit ingespoten. Staat dat in de gebruiksaanwijzing dan?
Nog nooit van gehoord! Een kinderwagen is toch al waterproof? Maar sowieso niet zelf doen als je dat per se wilt, die dampen zijn niet echt gezond te noemen lijkt mij. En trouwens er is toch geen haast bij, als het al nodig is. De eerste tijd blijf je toch lekker binnen en als het om verkleuring gaat dan is dat een probleem van de zon niet van de regen, dus dat kan je altijd nog doen.
hoi, ik heb de kinderwagen ook nooit ingespoten en heb hem het meeste in de zomermaanden gebruikt. Maar verkleurd is hij echt niet. Als je hem al in wilt spuiten zou ik het wel snel doen want dat chemische geurtje lijkt me ook niet goed voor de baby en....je hoeft niet meer lang zie ik. verder ben ik bang dat je inderdaad vlekker gaat krijgen als er een vlek op komt die je weg wilt vegen. Succes ermee ps. vriendje lief even aan de arm nemen en zeggen dat hij nu echt actie moet ondernemen.
De kinderwagen is van kipling stof. je schooltas deed je toch ook inspuiten tegen de regen? en met dat spul krijg je geen vlekken. heb ik atans nog nooit gehad met jassen tassen en schoenen.
lijkt me wel raar, maar je mag toch verwachten dat een kinderwagen van een beetje vocht niet gaat verkleuren? daar zijn ze te duur voor.
Ik heb niet eens een dure wagen en die is ook nooit verkleurd of gaan lekker of zo... maar ja als Fleur dat nu een goed gevoel geeft om hem in te spuiten