Hai meiden Ik ben vandaag 5w1 zwanger maar ik heb helemaal geen symptomen!!!! Alleen hoofdpijn ik dacht eerst misschien ben ik toch niet zwanger maar heb vandaag nog een test gedaan en hij is dik vet posi. Wel zwanger geen symptomen, ik maak me eigenlijk wel zorgen... Dus mijn vraag is kan het dat je geen symptomen hebt (of nog geen symptomen)?? De angst dat het verkeerd gaat is groot want heb eerder al 3 miskramen gehad.
Het wel of niet hebben van symptomen zegt niets over of de zwangerschap goed gaat. Met heel veel symptomen kan het nog mis gaan, en met geen symptomen kan het prima goed gaan. Ik ben een voorbeeld van het laatste (tot nu toe in ieder geval): nauwelijks symptomen gehad, en met 5 weken zeker nog niets echts (alleen een heel stel kleine hints), en toch vandaag in ieder geval vast de 12 weken gehaald!
Ik had ook geen symptomen, pas bij 7 wkn begon avondeten mij tegen te staan en dan vooral de lucht..... ineens zat ik dan vol en moest spugen en dan was het dan ook weer klaar. ik zou zeggen, geniet van het feit dat je zwanger bent en van het feit dat je (tot nu toe) nergens last van hebt.
Thanks meiden... Idd symptomen hebben niets te maken met het zwangerschap dat wel of niet goed gaat maar na 3 miskramen maak je je toch wel zorgen. Want bij mijn laatste had ik met 5 weken al heel erg last van mijn borsten en al heel misselijk... en nu niet echt veel last van mijn borsten en ook niet misselijk en idd daar moet ik heeeeeeel blij om zijn en hoop dat ik niet misselijk ga worden, enige is dus de hoofdpijn.. Maar tis gewoon afwachten heb 21 febr. afspraak bij gyn dan ben ik bijna 7 weken en hoop dat het dan goed is....
Ik hoor het van veel vrouwen, geen symptomen of juist heel erg. Dat verschilt echt per vrouw, en zelfs per zwangerschap. Morgen 14 weken zwanger en nergens last van