Pffff ik ben nu al een half uur op me werk....Timo vond het leuk om om drie uur wakker te worden.....ik eruit ff bij me genomen maar hij kon ze draai niet vinden toch even stil gekregen wat drinken gegeven en naar bed....weer janken ik dacht echt je kan me wat!!! ik laat je lekker liggen....een half uur later nog janken janken.....me vriend eruit die is ziek thuis dus die kan heel de dag nog slapen Ik proberen te slapen maar dat lukte natuurlijk niet. om 5 uuur eruit gegaan.... Zat ik daar op de bank met me vriend en Timo maar rond lopen en zingen enzo.....heb me maar aangekleed en ben naar me werk vertrokken maar nu ik hier zit heb ik toch wel eigenlijk slaap!
He bah wat een rotnacht. We kennen het allemaal wel met kleine kids. Ondanks dat ik altijd moe ben na zo'n nacht, vind ik werken toch niet erg, want je hebt veel afleiding. Sterkte en vanavond vroeg naar bedje...
ojaahh weten jullie trouwens dat om 3 uur de vogeltjes al fluiten dacht echt dat het 6 uur was ofzo @minny zeker vroeg naar bed vanavond...!! en heb 2 red bull bij me als het zwaar word!
Ja echt dat is zo! En ik haat het! Ze mogen lekker fluiten hoor, maar zeker niet voor 6 uur 's morgens! Als ik wakker ben en het hoor kan ik al niet meer slapen haha!
ooo ligt dat gewoon aan de geboorte datum??? shannon is ook geboren op 23-12. Shannon heeft in haar leventje misschien 10 a 15 x doorgeslapen en heb er net ook weer een nacht van om 3 uur wakker + fles , om 4.25 wakker, ik ook inwel in bed gebleven, 5.10 manlief gaat de deur uit.. dag schat. 5.40 shannon wakker, ik wakker, 6.10 shannon wakker huilen, ik eruit heb kleren aan en jahoor madame slaapt weer.. zooo fijn. Succes op je werk vandaag.
haha wat leuk even oud maar normaal slaapt hij echt altijd door al vanaf dat hij een maand oud is oke heel soms word hij wel wakker dan huilt hij 10 min en valt weer in slaap maar dit was toch ff anders :x
hier ook een rotnacht. Vreselijk. Van 11 tot 2 alleen maar gehuild beneden. Hij is ziek, dus zal daar wel aan liggen. En daarna om de 2 uur weer... Kiezen denk ik niet want hij moet nog heel veel tandjes... Dit is nu al de 4e nacht zo... en ben zelf ook ziek. Weet niet hoe lang ik dit nog trek.
die nachten zijn echt vre-se-lijk.. Probeer het eens twee weken en dan nog 27 uur werken, en een man die vaak weg is. wordt je niet blij van kan ik je vertellen uit ervaring, haha. Liep op mn werk als een zombie rond en kon gewoon echt niet meer. en toen ineens sliep ie weer prima..
jah zou wel kunnen hij doet elke keer zijn wangen naar binnen zuigen weet niet of dat een teken is ofzo??
Verschrikkelijk zulke nachten! Hier is er meestal wel iets aan de hand, heel regelmatig ook oorpijn. Hij kan het zelf niet zeggen, maar een paar dagen later zie ik zo alle ellende uit zn oortje komen. Sterkte vandaag!!
Serieus, weet je wat me op is gevallen gisteren ? Bijna iedereen ( las ik op facebook ) had een slechte nacht gehad zag allemaal statussen ( ook die van ts ) '' Jeetje wat slecht geslapen '' '' Vannacht maar 2 uur mijn ogen dicht gedaan '' '' Voel me brak, niet geslapen '' Stonden de planeten weer raar ofzo ??
Ik heb het gevoel dat het komt door het komen van de lente.. Eef heeft dat elk jaar rond deze periode gehad en nu weer..